خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره‌ کل میراث‌‎ فرهنگی گلستان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۲۵۳

طی حکمی از سوی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، رحمان فرمانی به‌عنوان سرپرست اداره‌کل میراث‌‎فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان منصوب شد.

به گزارش ایلنای گلستان، رحمان فرمانی که پیش‌ از این به‌ عنوان رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرگان مشغول فعالیت بود، طی حکمی از سوی جواد واحدی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان سرپرست اداره‌کل میراث‌‎فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان منصوب شد.

از اهم سوابق اجرایی رحمان فرمانی می‌توان به ۱۰ سال سابقه مدیریت هتل در گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، مدیر اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گرمسار و مهدیشهر، معاون گردشگری استان سمنان، معاون گردشگری استان گلستان، معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری و تأمین منابع استان سمنان و رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرگان اشاره کرد.

گفتنی است، احمد تجری که پیش از این به‌عنوان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان فعالیت داشت، به‌عنوان مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی،  گردشگری و صنایع‌دستی منصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز