خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی استاندار:

سمنان از نظر کرونا وضعیت پایدار و مطلوبی دارد/ مردم شب های قدر کرونا را در نظر بگیرند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۲۰۰

معاون سیاسی _امنیتی استاندار سمنان گفت: استان در زمینه بیماری کرونا در وضعیت مطلوب و پایداری قرار دارد و امیدواریم با همکاری مردم به تدریج در رنگ بندی کرونایی نیز در رده استان های آبی قرار گیریم.

به گزارش ایلنا از سمنان، احمد ریواده صبح امروز _31 فروردین_ در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استانداری سمنان گفت: مردم استان در شب های قدر کرونا را در نظر بگیرند و فاصله اجتماعی را‌ رعایت کرده و حتما از ماسک استفاده کنند.

وی ادامه داد: فرمانداران شهرستان ها از طرح شهید سلیمانی با توجه به سابقه خوب این طرح در این‌شب ها استفاده کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان تصریح کرد: لازم است در هفته جاری در دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود کمیته پیشگیری تشکیل شود تا مراکز اصلی برگزاری مراسم شب قدر و همچنین ساعات برگزاری در هر شهرستان مشخص شود.

ریواده اضافه کرد: استان در زمینه بیماری کرونا در وضعیت مطلوب و پایداری قرار دارد و امیدواریم با همکاری مردم به تدریج در رنگبندی کرونایی نیز در رده استان های آبی قرار گیریم.

وی اظهار کرد: لازم است از تمام‌ ظرفیت‌های استان جهت آموزش حضوری و همچنین واکسیناسیون کامل دانش آموزان و دانشجویان استفاده شود.

معاون استاندار سمنان گفت: به منظور واکسیناسیون دانش آموزان بازمانده از تحصیل و سنین ۵ تا ۱۲ سال از ظرفیت تیم های سیار استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز