خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان پیشنهاد داد؛

تعریف مسیر گردشگری برای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس در سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۲۱۰

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: مسیر گردشگری ویژه برای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس در استان سمنان تعریف شود.

به‌گزارش ایلنا از سمنان، امیر کرم‌زاده در دیدار با مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان بیان کرد: تعریف مسیر گردشگری ویژه در زمینه دفاع مقدس، نقش مؤثری در ترویج ایثار و روحیه جهادی و مقاومت دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با تأکید بر اینکه امنیت کشور مرهون شهادت‌ها و ایثارها است، گفت: راهبری‌های مقام معظم رهبری باعث قدرتمند شدن ایران در منطقه شده است.

کرم‌زاده تأکید کرد: با بهره‌گیری از آرمان‌های فرهنگ ایثار و مقاومت می‌توان خدمات شایسته‌ای را به تمام اقشار ارائه داد.

سرهنگ محمدحسن سلامی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان نیز گفت: دفاع مقدس، قلّه رفیع حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی، ترویج ایثار و کار برای خدا و روحیه جهادی است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان بر انجام طرح‌های مشترک توسط بنیاد حفظ آثار و اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان سمنان تأکید کرد و افزود: مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان عضو هیات امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان است.

وی ادامه داد: امسال 43 مناسبت مرتبط با دفاع مقدس در دستور کار و مبنای فعالیت‌های فرهنگی درون دستگاه‌های اجرایی استان است.

سلامی خواستار ثبت موزه دفاع مقدس استان در فهرست موزه‌های استان شد و تصریح کرد: از روش‌های به روز موزه‌آرایی برای تجهیز این موزه که بزرگ‌ترین موزه دفاع مقدس شرق کشور است استفاده شده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز