خبرگزاری کار ایران

ایجاد هفت رشته جدید در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۱۷۵

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان از ایجاد هفت رشته جدید در مقاطع مختلف از ابتدای سال 1400 تا کنون در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایلنا از سمنان، فرشاد ورامینیان گفت: یکی از این رشته ها مهندسی نفت گرایش مخازن در مقطع دکتری در دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز است.

 ورامینیان افزود: رشته مهندسی انرژی های تجدید پذیر دیگر رشته ای است که در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان ایجاد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان اظهار کرد: رشته های روانشناسی ورزشی در دانشکده علوم انسانی، رشته مدیریت دولتی گرایش مدیریت رفتار سازمانی در دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اداری و رشته آمار گرایش آمار اقتصادی در دانشکده ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر از دیگر رشته هایی هستند که با ایجاد آنها از سوی شورای گسترش آموزش عالی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه سمنان موافقت شده است.

ورامینیان ادامه داد: رشته مهندسی کامپیوتر گرایش معماری سیستم های کامپیوتری در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه سمنان دیگر رشته ایجاد شده در این مدت است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان بیان کرد: رشته مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست هم از رشته های مقطع کارشناسی ارشد است که به صورت مجازی با ایجاد آن موافقت شده است.

 ورامینیان تصریح کرد: دانشگاه سمنان هم اکنون دارای بیش از 230 رشته گرایش در گروه‌های فنی مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، دامپزشکی، کشاورزی و هنر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز