خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

تا آخر اردیبهشت دستگاه سی تی اسکن بیمارستان هشترود نصب خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۱۳۳

فرماندار هشترود در در مورد تاخیر در مورد نصب دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام حسین هشترود گفت: تا آخر اردیبهشت ماه این دستگاه در بیمارستان امام حسین هشترود نصب ومورد استفاده بیماران نیازمند قرار خواهد گرفت.

علیرضا توری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب ادامه داد: در خصوص دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام حسین (ع) هشترود بر اساس پیگری‌های صورت گرفته در محل وزارت بهداشت ودرمان کشور وهماهنگی های صورت گرفته با هیات امنای صرفه جویی ارزی وزارت بهداشت جهت تهیه وتحویل سی تی اسکن نهایتا در آخر اسفند ماه قرار دادفروش سی تی اسکن به دانشگاه علوم پزشکی تبربز با ارزنیمایی به مبلغ بیش از ۷میلیارد تنظیم وجهت امضا به دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجانشرقی استان ارسال شد.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس این قرار داد مقرر شده بود که دانشگاه علوم پزشکی نصف مبلغ فوق را در هنگام امضای قرارداد ونصف مبلغ را در هنگام تحویل دستگاه به هیات امنای وزارت امنای وزارت بهداشت پرداخت نماید.که دانشگاه علوم پزشکی با توجه به کمبود اعتبارات قادر به پرداخت این مبلغ نبوده ودر خواست داشت که سه میلیارد وپانصد میلیون تومان را دانشگاه علوم پزشکی به صورت تقسیط، و الباقی را هیات امنای ارزی پرداخت کند.

فرماندار هشترود تصریح کرد: با رایزی‌ها و پیگیری‌های اینجانب از مسئولان وزارت بهداشت و انعکاس مشکلات بیمارستان هشترود به صفوی رئیس هیات ارزی جهت مساعدت به منطقه هشترود که فاقد امکانات درمانی می باشد نهایت با متقاعد شدن جنتی ومحبتی که به اهالی شهرستان داشتند، قرار داد اولیه در تاریخ ۱۵ اسفند به تهران ارسال شد تا مبلغ دستگاه سی تی اسکن شهرستان با ارز ترجیهی یعنی ۴۲۰۰تومانی محاسبه و قرارداد تنظیم و به دانشگاه علوم پزشکی استان جهت امضا ارسال شود. که مبلغ جدید با ارز ترجیهی یک میلیارد وهفتصد میلیون تومان بود که باز هم دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد که قادر به پرداخت این مبلغ نیست.

علیرضا توری متذکر شد: لذا با پیگیری‌های صورت وتلاش های ساکی مدیر کل تجهیز بیمارستان های کشور در وزارت بهداشت ورایزنی وی با صفوی و نیز در خواست فرماندار هشترود از صفوی بابت واگذاری دستگاه سی تی اسکن بدون دریافت هیچ مبلغی امضا وتحویل بیمارستان امام حسین ع هشترود شود. که صفوی این بار نیز محبتشان شامل حال مردم هشترود شد. و قرار داد روز سه شنبه ۳۰ فروردین در دانشگاه علوم پزشکی امضا وجهت طی مراحل بعدی به هیات امنای استان ارسال شد.

نماینده دولت در هشترود بیان کرد: لذا علت تاخیر در واگذاری دستگاه سی تی اسکن که قول داده بودند تا آخر فروردین ماه ۱۴۰۱ در بیمارستان امام حسین نصب و راه اندازی شود به علت مسائلی بود که گفته شد.

توری اظهار امید واری کرد: در اسرع وقت این دستگاه در یک ماه اخیر  یعنی تا پایان اردیبهشت صد در صد در بیمارستان امام حسین (ع) هشترود نصب و به بیماران مورد نیاز خدمات ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز