خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

تاسیس گمرک تخصصی در شهرک چرمسازی در کوتاه مدت تعیین تکلیف شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۴۱۲

استاندار قزوین گفت: اراده استان بر این است که گمرک تخصصی در شهرک چرمسازی راه اندازی شود و باید فرآیند استقرار آن آغاز شود و موضوع بازمانده استان در کوتاه مدت تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که عصر امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت:  باتوجه به مشکلاتی که پیش از این در بخش اقتصادی و برای بازرگانان ایجاد شده بود، پیشنهاد استقرار پلیس بین الملل در استان مطرح شده و مورد موافقت قرار گرفت که مزایای مختلفی را برای استان فراهم می‌شود.

استاندار قزوین با تاکید بر ضرورت راه اندازی سریع‌تر گمرک تخصصی در شهرک چرمسازی عنوان کرد: باتوجه به حساسیت جابه جایی کالاهای پرخطر و مخاطره‌ای که به همراه دارد، راه‌اندازی این گمرک ضرورت دارد.

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار قزوین هم در این جلسه با اشاره له شرورت بیمه واحدهای پرخطر گفت:  شرکت‌های خطرسازی که بیمه ندارند باید موظف به بیمه باشند و شرکت‌های بیمه‌ای هم می‌توانند مشوق‌ها و بسته‌های پیشنهادی داشته باشند.

میثم پیله فروش ادامه داد: در راستای مسئولیت اجتماعی می‌توان اقداماتی مانند کمک به ایجاد ایستگاه‌های آتش نشانی کمک کنند.

وی بیان کرد: خواستار این هستیم که پلیس مستقر شده و از پایان اردیبهشت ماه اجازه خروج کامیون‌ها از شهرک چرمسازی داده نشود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین هم عنوان کرد: طبق شرع و‌قانون کسی نباید منجر به آسیب به دیگری شود؛ بنابراین باید شرکت‌های خطرزا بیمه شده و از شرکت‌های بیمه‌ای داخل استان استفاده کنند. 

محمد قاسمی ادامه داد: در صورت آسیب شرکت‌هایی که در جوار شرکت قرار داشته می‌تواند طرح شکایت کند؛ از این رو بیمه کردن واحدهای خطرزا ضرورت دارد و می‌توان در این زمینه فرهنگ سازی کرد.

در پایان این مراسم از دو چهره ماندگار اقتصاد و کشاورزی استان تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز