خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس مطرح کرد؛

ضرورت ایجاد بخش ctاسکن بیمارستان هریس

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۹۲۴

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس بر ضرورت ایجاد بخش سی تی اسکن در بیمارستان ۹۶ تختخوابی امام حسین(ع) هریس تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هریس، احمد محرم زاده در جمع مسئولان هریس، گفت: با پیگیری‌های مستمری که انجام شده است، اکنون مراحل عقد قرارداد و واگذاری سی تی اسکن با همراهی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای بیمارستان امام حسین(ع) این شهرستان انجام و به زودی شاهد بهره برداری از این بخش در این بیمارستان خواهیم بود. 

وی با اشاره به مشکلات تامین برق برای سرمایه گذاران در شهرک پ‌های صنعتی اهر و بیلوردی هریس، افزود: با توجه به درخواست و پیگیری‌های انجام شده برای تامین انرژی برق این دو شهرک صنعتی، موافقت‌های اولیه جهت ایجاد دو پست ۶۰ کیلوواتی برای تقویت برق در این دو شهرک انجام شده که به زودی عملیاتی خواهد شد.

وی هم‌چنین از احیای حق آبه سد آرباطان هریس با مجوز ۳۵ میلیون مترمکعب ذخیره آبی برای امسال خبر داد و گفت: برای حل مشکل حق آبه کشاورزی بخشایش نیز با همکاری مدیرعامل سازمان آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی و پیگیری دفتر نماینده امسال با توافقی که با مسئولان بستان آباد انجام شد، مشکل حق آبه کشاورزان بخشایشی از سد کردکندی بستان آباد برطرف خواهد شد. 

محرم زاده در ادامه فرش هریس را یکی از محصولات منحصر به فرد این شهرستان برشمرد و گفت: برای رسیدن به برند جهانی این محصول نیازمند برپایی نمایشگاه دائمی فرش و معرفی بیشتر این محصول هستیم.

وی رمز پیشرفت و توسعه شهرستان هریس و جذب سرمایه را تعامل حداکثری مسئولان در راستای اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای از قبیل امکانات و معادن موجود در منطقه و امور رفاهی مردم بود برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز