خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

دوران شعار گذشته ، باید برای مردم کار کرد / به‌زودی گیلانی‌ها خبرهای خوشی از خادمان‌شان در دولت سیزدهم می شنوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۵۷۶

استاندار گیلان با اشاره به اینکه در سفر دولت به استان ۱۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای فعال سازی پروژه های مختلف عمرانی و عام المنفعه به مردم گیلان اختصاص داده شده ، گفت: از این میزان اعتبار تا کنون بیش از یک هزار و ۳۰ میلیارد تومان به صورت نقدی تخصیص یافته است.

به گزارش ایلنا از رشت، اسدالله عباسی در جمع صمیمی پیشکسوتان جهاد و شهادت استان افزود: ماه رمضان، ماه میهمانی خداست و بهترین فرصت برای تقرب جستن به درگاه خداوند بزرگ است و خوشحالم در این ماه پر فضیلت در جمع دلاور مردان و یادگاران ایثار و شهادت هستم که به گردن یکایک آحاد جامعه حق دارند.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده ، کمک و همراهی مردم، هم اکنون با گسترش واکسیناسیون و اقدامات پیشگیرانه شرایط کرونایی، اقدامات دولت اثربخش بوده و از  نظر کنترل سویه اُمیکرون بین کشورهای جهان، ایران توانست موفق عمل کنند درحالی‌که هنوز خیلی از کشورها چندین ماه است که همچنان درگیر این مسئله هستند.

 
وی با اشاره به اینکه رشد اقتصادی و بهبود معیشت مردم از دیگر تاکیدات رهبری و مطالبه مردم از دولت سیزدهم بود؛ گفت: علی رغم پرداخت ماهیانه بدهی های بجا مانده از دولت قبل و وجود گرانی ها که همچنان هم هست، تامین ارزاق عمومی و کاهش تورم صورت گرفت و شاهد تلاش عملیاتی دولت برای توسعه کسب و کار و بهبود معیشت هستیم.
 
استاندار گیلان توسعه روابط بین الملل و ارتباطات دیپلماتیک ، ایجاد فضای بهبود یافته با کشورها، توجه ویژه به اقتصاد و ارائه اعتبارات و تسهیلات برای تولید و اشتغال و حمایت از سرمایه گذاران، رفع محرومیت و خدمات عمومی به مردم را از دیگر اقدامات عملیاتی دولت عنوان کرد.
 
عباسی  با ارائه گزارشی از اقدامات دولت در گیلان گفت:دوران شعار، گذشته و باید برای مردم کار کرد. گیلان عزیز به‌رغم مشکلاتی نظیر ابرچالش پسماند و تنگناهای اقتصادی و ... ، دارای مزیت های فراوان است که همه مدیران باید با بهره گیری از توان نخبگان و بخش خصوصی  در خدمت به مردم باشند.
 
وی یادآور شد: به‌زودی مردم ایران اسلامی و گیلان خبرهای خوشی از خادمان‌شان در دولت سیزدهم می‌ شنوند و شاهد تحول شایسته مردم خواهند بود.
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز