خبرگزاری کار ایران

مسئول خیریه حجت بن الحسن عسکری (عج) شیراز خبرداد:

توزیع ۴ هزار بسته معیشتی به نیازمندان تحت پوشش بهزیستی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۶۱۱

مسئول خیریه حجت بن الحسن عسکری (عج) شیراز از توزیع ۴ هزار بسته معیشتی به نیازمندان تحت پوشش بهزیستی در قالب طرح"افطار۱۵" تا پایان ماه مبارک رمضان خبرداد.

به گزارش ایلنا، مهدی محلاتی امروز در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی در جمع خبرنگاران گفت: امروز دومین دوره از توزیع بسته‌های معیشتی و امسال پانزدهمین سال طرح بزرگ «افطار» است که با هدف توزیع بسته‌های معیشتی نزدیک به ۴۰ تن برنج و چهار هزار سبد کالا بین مددجویان ۷۰ خیریه سراسر فارس توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه این ۴ هزار بسته معیشتی در قالب ۲۴۰ هزار وعده غذایی به دست نیازمندان می رسد، خاطرنشان کرد: این بسته‌ها بین موسسات نگهداری کودکان ایتام و بی سرپرست تحت پوشش بهزیستی فارس توزیع خواهد شد و این طرح از ابتدای ماه مبارک آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

توزیع ۴ هزار بسته معیشتی به نیازمندان تحت پوشش بهزیستی

مسئول خیریه حجت بن الحسن عسکری (عج) شیراز  گفت: خیرین می‌توانند در یکی از طرح‌های «سلمان (س)»، «امیرالمومنین (ع)» و «پیامبر اعظم (ص)» شرکت کنند و هزینه را از  یک میلیون ریال برای تهیه افطاری برای چهار خانوار نیازمند، یک میلیون و ۴۰۰ هزار ریال برای تهیه برای افطاری ۶ خانوار نیازمند و یک میلیون و ۸۰۰ هزار ریال برای تهیه برای افطاری هشت خانوار نیازمند فارس به این خیریه ارائه کنند.

محلاتی با اشاره به اینکه متقاضیان می‌توانند با تماس به شماره‌های 07132259600و07132279600 در طرح‌ها شرکت کنند، خاطرنشان کرد: برای تهیه این ۴ هزار بسته‌ بیش از  ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است که یک هزار و ۵۰۰ خیر هم فعالیت داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه تا پایان ماه رمضان چهار هزار بسته معیشتی در قالب ۲۴۰ هزار وعده غذایی به صورت خشکه توزیع می‌شود، یادآور شد که درحال حاضر دومین دوره از توزیع بسته‌های معیشتی انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز