خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

انتقاد از عدم مناسب سازی فضای شهری هشترود برای تردد معلولان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۳۸۵

رئیس اداره بهزیستی شهرستان هشترود از وضیعت نامناسب معابر و فضای شهری هشترود برای تردد معلولین انتقاد کرد.

مهدی کرمی در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه وضعیت معابر وخیابان ها وکوچه‌های هشترود برای تردد معلولان مناسب نیست، افزود: شهرداری متاسفانه در زمان پیاده روسازی سطح شهر معیارهایی مناسب سازی را رعایت نکرده است.

وی متذکر شد: در حال حاضر هیچ معلول جسمی حرکتی با ویلچر خود قادر به تردد در سطح شهر نیست و معلولین جسمی حرکتی ما که قبلا به راحتی می توانستند با ویلچر خود به اداره بهزیستی رفت و آمد کنند، بعد از پیاده رو سازی‌های اخیر راهشان بسته شده و نمی‌توانند به اداره خود رفت و آمد کنند.

کریمی یاد آور شد: پیاده‌روهای تازه احداث شده در سر خیابان‌ها و کوچه‌های منتهی به اداره بهزیستی مناسب سازی نشده و موانع بزرگی در مسیر تردد جانبازان و معلولان عزیز، سالمندان، زنان باردار و ... ایجاد شده و بعد از گذشت سالها این موانع رفع نشده است.

رئیس اداره بهزیستی هشترود در آخر خاطر نشان کرد: مناسب سازی معابر برای تردد تمام شهروندان لازم است و مناسب سازی صرفاً برای معلولان نیست، لذا لازم است شهرداری مناسب سازی و رفع موانع تردد را در اولویت کاری خود قرار دهد‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز