خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز وفرهنگ سازشیراز:

همیاران مهربان ترافیک تسهیلگر ترافیک نوروزی بودند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۸۸۴

مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز وفرهنگ سازشیراز از مشارکت حداکثری همیاران مهربان ترافیک شهری شیراز در نوروز 1401 خبرداد.

به گزارش ایلنا، سید عبدالرضا دستغیب گفت: از 29 اسفند ماه گذشته تا 13 فروردین ماه 1401 همیاران ترافیک در شیراز با استقرار در مناطق تعیین شده دارای بار ترافیک سنگین به هدایت ترافیک و راهنمایی مسافران نوروزی پرداختند.

وی با بیان این مطلب که همیاران مهربان ترافیک از سال 1395 تا کنون به مشارکت درروان سازی ترافیک پرداخته اند گفت: این مشارکت بدون چشم داشت مادی به عنوان یک الگوی ملی سرلوحه فعالیت خیرین در دیگر شهرهای کشور گردیده است و توفیق دراین امر برابر گزارشات موجود پلیس راهور شیراز روز افزون است.

دستغیب افزود: در ایام نوروز 1401 بالغ بر 40نفر از همیاران مهربان ترافیک در شهر شیراز در کنار عوامل اجرایی پلیس راهوار قرار گرفتند و وظیفه تسهیل ترافیک وهدایت مسافران نوروزی را به نحو احسن به انجام رساندند.

به گفته وی عوامل همیار ترافیک در شیراز از ساعت 11 صبح تا 14 بعد از ظهر و در نوبت دوم  از ساعت 19 تا 21 در تقاطع های پر ازدحام شهری حضور داوطلبانه یافتند.

مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز وفرهنگ سازشیرازبا انتقاد از ضعف خط کشی و خاموش بودن بعضی چراغ های راهنما در تقاطع های پر ترافیک نظیر تقاطع متصل به آرامگاه حافظیه بیان داشت: مطلوب آن است که مدیران مربوطه دراین مورد اقدام به هنگام می نمودند تا کار فرهنگ سازی موثر و مفیدتر انجام می شد 

دستغیب خاطر نشان کرد: آرامگاه حافظیه شیراز یکی از پر بازدیدترین نقاط کشور در ایام نوروز است. همچنین در دیگر فصول سال و با خاتمه کرونا و افزایش احتمالی سفرهای از سوی گردشگران داخلی و خارجی ضرورت توجه به ترمیم نقیصه های ترافیکی پیش از پیش لازم بنظر می رسد.

وی از فرماندهی انتظامی استان فارس و شهرستان شیراز و نیز رؤسای پلیس راهور فارس و شهر شیراز به لحاظ تعامل مثبت و استفاده بهینه از پناسیل همیاران ترافیک قدردانی کرد و گفت:  این تعامل باعث شد تا نیروهای پلیس راهور تمهیدات تخصصی خود را روی جاده های برون شهری متمرکز کنند و کار روان سازی ترافیک در مناطق گردشگر پذیر را به همیاران مهربان آموزش دیده بسپارند.

وی در خاتمه گفت: تا کنون 300 نفر داوطلب  در طرح همیار مهربان ترافیک شهر شیراز ثبت نام کرده  که آموزش های لازم فرا گرفته و از این تعداد 150 نفر بصورت فعال همکاری دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز