خبرگزاری کار ایران

معاون هلال احمر استان:

بیش از 41 هزار مسافر از خدمات هلال احمر قزوین برخوردار شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۲۴۱

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: امسال تعداد ۴۱ هزار و ۱۱۱ مسافر از خدمات جوانان هلال احمر طرح ملی خدمات بشردوستانه استان بهره ‌مند شدند.

به گزارش ایلنا، نادر میرزایی با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه شاهد استقبال کم نظیر مسافران نوروزی از این طرح در پست‌های نوروزی هلال احمر استان بودیم

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین تصریح کرد: پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی با هدف نشاط اجتماعی در ایام نرروز فعالیت‌های چشمگیری داشتند و با استقبال خوبی مواجه شدند.

وی افزود: در پست‌های نوروزی از مسافران و مخاطبان دعوت شد تا در پویش بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) شرکت کرده و میثاق نامه آن را امضا کنند.

این مسئول یادآورشد: آموزش ابتدایی کمک‌های اولیه، فضای دوستدار کودک، اطلاع رسانی جشنواره ملی و بین المللی «رفیق خوشبخت ما» و «پویش چلچراغ» از دیگر خدماتی بود که جوانان بشردوست هلال احمر قزوین به مسافران و مراجعه کنندگان در این پست ها ارائه دادند.

وی اظهار کرد: طرح ملی خدمات بشردوستانه از 25 اسفند امسال آغاز شد و تا 13 فروردین سال جاری ادامه داشت.

میرزایی گفت: جوانان هلال احمر این استان در 13 فروردین نیز به مناسبت روز طبیت با حضور خود در میان مردم تعداد یک‌هزار و ۵۰۰ کیسه زباله جهت حفظ منابع زیست محیطی بین هموطنان توزیع کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز