خبرگزاری کار ایران

ایلنا از خراسان رضوی گزارش می دهد؛

مهم ترین دستاوردهای سفر وزرای دولت به غرب خراسان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۴۵۱

طی سفر ۴ وزیر دولت سیزدهم به ۶ شهرستان غرب خراسان رضوی مقرر شد حمایت های لازم جهت احداث، بهره برداری و تخصیص منابع به منظور حل مهم ترین معضلات و مشکلات این منطقه در دستور کار حمایت های دولتی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وزرای صمت، کار و رفاه اجتماعی، نیرو و جهادکشاورزی طی سفر به غرب خراسان با بازدید از این حوزه انتخابیه در جریان مهم ترین موضوعات طرح شده توسط مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی غرب خراسان قرار گرفته و راهکار های لازم جهت برطرف کردن امور را در دستور کار قرار دادند.

در جریان این سفر یک روزه سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت طی دیدار با صنعتگران سبزوار از سرمایه گذاری در حوزه صنایع و معادن این شهرستان خبر داد.

تخصیص زمین در شهرک های صنعتی، سرمایه در گردش، تامین مواد اولیه و حمایت از چندین پروژه سرمایه گذاری در حوزه اکتشاف معادن در غرب خراسان از مهم ترین موضوعات مطرح شده توسط وی بود.

همچنین ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی نیز با اعلام حمایت از شرکت های دانش بنیان در زمینه کشاورزی طی بازدید از شرکت کشت و صنعت جوین از ارائه خدمات و تسهیلات لازم به واحدهای کشاورزی خبر داد.

وی همچنین در جلسه شورای اداری داورزن از اختصاص ۶۰۰ میلیارد تومان برای بهسازی قنوات، ۵۰۰ میلیارد تومان برای سامانه های آبیاری نوین و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبخیزداری غرب خراسان خبر داد.

ساداتی نژاد در جلسه شورای اداری ششتمد نیز صدور اسناد اراضی کشاورزی و حمایت از توسعه کشت گیاهان دارویی در غرب خراسان را برای ارتقای شهرک های کشاورزی و کشت گیاهان دارویی برشمرد.

احداث شهرک فرآوری فلفل در داورزن و اختصاص ۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر هیات دولت برای توسعه مقوله کشاورزی نیز از مهم ترین پیگیری های وزیر جهاد کشاورزی بود.

دیگر وزیر دولت سیزدهم، حجت عبدالملکی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز در بازدید از شهرک صنعتی جغتای لزوم توجه به توانمندی های واحد های تولیدی را زمینه ساز تولید اشتغال دانست و طی دیدار های مردمی به بررسی مشکلات آنان پرداخت.

عبدالملکی همچنین با اعلام حمایت از کارگران شرکت سیمان جوین وعده حل مشکلات آنان را نوید داد، رفع مشکلات و نگرانی های صنعتگران جوینی و اعلام هدف گذاری ایجاد یک میلیون شغل در سال ۱۴۰۱ در کل کشور نیز از دیگر برنامه های اعلامی وی در خوشاب بود.

علی اکبر محرابیان وزیر نیرو نیز در سفر به غرب خراسان از افتتاح نیروگاه برق داورزن در نیمه نخست سال جاری خبر داد، همچنین تامین اعتبار خط سوم انتقال طرح آبرسانی از بفره و داورزن به سبزوار نیز از مهم ترین برنامه های وی بود.

افتتاح تصفیه خانه آب شرب سلطان آباد خوشاب با اعتبار ۸ میلیارد تومانی نیز از دیگر برنامه‌های محرابیان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز