خبرگزاری کار ایران

۱۷۰ آتش‌نشان در ۴۷ نقطه مشهد در روز طبیعت مستقر می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۴۱۰

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد از استقرار ۱۷۰ آتش‌نشان در مبادی ورودی و خروجی شهر، بوستان‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، مجید فرهادی گفت: باهدف تأمین ایمنی شهروندان، ۱۷۰ آتش‌نشان به همراه ۵۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفای حریق و موتورسیکلت‌های سیار آتش‌نشانی روز ۱۲ و ۱۳ فروردین‌ماه (روز طبیعت) در ۴۷ نقطه از پیش تعیین‌شده در مبادی ورودی و خروجی شهر، بوستان‌ها و همچنین مناطق ییلاقی اطراف مشهد مستقر می‌شوند.

او گفت: علاوه بر این استقرار، قریب به ۵۰۰ نفر از پرسنل عملیاتی، فرماندهی و ستادی این سازمان نیز در تمامی ایستگاه‌های آتش‌نشانی در آماده‌باش کامل برای امدادرسانی احتمالی شهروندان خواهند بود.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد گفت: با توجه به تلاقی روز ۱۲ فروردین با روز جمعه، آتش‌نشانان از ساعت ۸ صبح در مبادی ورودی و خروجی مشهد، بوستان‌ها و مناطق ییلاقی اطراف شهر مشهد مستقر می‌شوند و این ساعات در روز ۱۳ فروردین از ساعت ۶ و سی دقیقه صبح آغاز و تا بامداد چهاردهم فروردین ادامه خواهد داشت تا در صورت هرگونه حادثه احتمالی به شهروندان خدمت‌رسانی کنند.

فرهادی از تمامی شهروندان خواست در صورت بروز هرگونه حادثه با حفظ خونسردی، سریعا با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز