خبرگزاری کار ایران

نماینده دوره دهم مجلس در گفت وگو با ایلنا:

دولت زورش به برخی مخالفان حضور زنان در ورزشگاه‌ها نمی‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۱۷۱

نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی با انتقاد از شرایط بوجود آمده در جریان بازی ایران و لبنان و مخالفت با حضور زنان در ورزشگاه مشهد گفت: افراد خود سر با چنین اقداماتی باعث هزینه برای کشور می شوند.

جلال میرزایی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا‌ گفت: در ارتباط با حواشی پیش آمده در جریان مسابقه فوتبال ایران و لبنان که در مشهد برگزار شد با اشاره به اینکه  این اتفاق در حالی رخ داد که  فدراسیون فوتبال از قبل  اقدام به فروش بلیت برای تماشاگران زن جهت حضور در این مسابقه کرده بود،گفت : امروز در جلسه هیات دولت،  رئیس جمهور، وزیر کشور را مسئول تهیه گزارشی از این حادثه کرده است  هرچند این دستور قابل تقدیر است اما جا دارد به مسائلی پیرامون آن اشاره شود.

نماینده دوره دهم مجلس اظهار داشت: هم رئیس جمهور و هم برخی از مسئولان دولتی نسبت به شرایط و اوضاعی که بر مشهد حاکم است آگاه هستند و بی اطلاع نیستند و با توجه به شناختی که از آن دارند  چرا اجازه برگزاری این مسابقه در این شهر  را صادر کردند؟ 

وی تصریح کرد: مسئله بعدی عملکرد ضعیف نماینده عالی دولت در خراسان رضوی است، مدیری که نتوانسته منویات دولت را اجرا کند چگونه می تواند از پس مشکلات، چالش ها و بحران های آنجا برآید ؟

جلال میرزایی گفت: انتظار این است که با برخورد درست و قاطع با عوامل این حادثه اجازه داده نشود افراد و محافلی با چنین اقداماتی هزینه هایی را به کشور تحمیل کنند.

وی ادامه داد:  حادثه مشهد نشان داد دولت زورش به برخی  مخالفان حضور زنان در ورزشگاه‌ها نمی رسد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز