خبرگزاری کار ایران

شهردار کرج:

نخستین چهارقلوهای متولد قرن جدید حمایت مادی می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۲۲۲

شهردار کرج با تبریک تولد چهارقلوهای کرجی گفت: با نظر مثبت اعضای شورای شهر، شهرداری در راستای مسئولیت های اجتماعی از این خانواده که سرپرست آن شغل کارگری دارد، حمایت مادی و معنوی می کند و حداقل تا یک سالگی نوزادان، همراهی ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا از البرز، مصطفی سعیدی سیرائی ضمن تبریک به والدین چهارقلوهای کرجی گفت: ولادت نخستین چهارقلوهای متولد قرن جدید در ایام بهار را به فال نیک می گیریم و امیدواریم که با رحمت الهی، امسال سرشار از خیر و برکت و اتفاقات خوب و تحولات شگرف برای میهن اسلامی و همشهریان عزیز باشد.

 سعیدی افزود: سیاست نسل آوری مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار دارد و با توجه به نیاز دهه های آینده کشور به تربیت نیروهای جوان و کارآزموده برای تصدی مسئولیت های مختلف، امیدواریم که شاهد افزایش آمار ازدواج و فرزندآوری در سال جدید باشیم و مانع از تبدیل شدن ایران به کشوری سالخورده در آینده شویم.

وی با اشاره به ولادت چهارقلوها در کرج و ضرورت حمایت از والدین آنها جهت تامین هزینه های پرستاری و نگهداری، خاطر نشان کرد: با نظر مثبت اعضای شورای اسلامی شهر کرج، شهرداری در راستای مسئولیت های اجتماعی از این خانواده که سرپرست آن شغل کارگری دارد، حمایت مادی و معنوی می کند و حداقل تا یک سالگیِ نوزادان، همراهیِ مدیریت شهری کرج ادامه خواهد داشت.

شهردار مرکز البرز ادامه داد: گرچه نهادهایی همچون کمیته امداد و بهزیستی از خانوارهای صاحب فرزندان چندقلو حمایت می کنند لکن مدیریت شهری در راستای همپوشانی این حمایت ها و همراهی و همدلی با زوج جوان کرجی به عنوان شهروندانِ ما تصمیم به حمایت از آنها گرفته است و توجه به مسئولیت های اجتماعی در دوره کنونی در دستور کار قرار دارد.

سه پسر و یک دختر چهارقلوهایی هستند که در دوم فروردین ماه ۱۴۰۱ در بیمارستان آموزشی درمانی کمالی دیده به جهان گشودند، آنها نخستین چهارقلوی سال جدید و قرن پانزدهم هجری شمسی نیز به شمار می روند و از این جهت رکورددار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز