خبرگزاری کار ایران

تردد ۶ میلیون و ۸۴۱ هزار خودرو از جاده‌های ارتباطی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۰۵۰

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: ۶ میلیون و ۸۴۱ هزار خودرو از ۲۵ اسفندماه ماه سال گذشته تاکنون از جاده‌های ارتباطی استان قزوین تردد کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدرضا علیمی با اعلام این خبر گفت: افزایش میزان تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان قزوین از جهات مختلف در راستای مدیریت بحران می‌تواند دارای معایب و مزایا باشد که لازم است مورد توجه هموطنان و مدیران و مسئولان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: افزایش میزان ترددها مخصوصا در این ایام که با بارش بارندگی روبرو هستیم باعث می‌شود که سرعت خودروها کاهش یافته و حادثه‌ جانی و مالی نداشته باشیم، اما از طرف دیگر طولانی شدن زمان مسیر می‌تواند به اتمام سوخت خودروها منجر شده و برای مسافران نوروزی مشکلاتی را ایجاد کند.

علیمی با بیان اینکه مسافران نوروزی قبل از رفتن به نقاط مرتفع استان قزوین مانند الموت و طارم باید به شکل کامل سوخت گیری کنند، گفت: کمبود سوخت باعث می‌شود تا در نقاط مرتفع به دلیل سرمای کوهستانی از وسایل گرمایشی خودرو بیشتر استفاده شود که خود این موضوع به مصرف بیشتر سوخت منجر شده و مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه تاکنون مشکل خاصی در استان وجود نداشته است، گفت: با توجه به روند متناوب بارندگی تا پایان هفته به تمامی فرمانداران، بخشداران و دهیاران دستور آماده باش داده شده تا برای هرگونه حوادثی مثل آبگرفتگی وارد عمل شوند.

علیمی خاطرنشان کرد: مثل گذشته از مسافران نوروزی خواهشمندیم تا به منظور جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی از اسکان و توقف در کنار حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز