خبرگزاری کار ایران

بازدید سرزده استاندار گیلان از دو واحد تولیدی در چابکسر/ تأکید عباسی بر رفع موانع تولید و حمایت از ایجاد اشتغال پایدار

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۴۴۶

استاندار گیلان از دو واحد تولیدی در چابکسر از توابع شهرستان رودسرکه پیشتر، راکد و نیمه فعال بودند، بازدید و بر لزوم رفع موانع پیش روی رونق تولید آنها و حمایت از ایجاد اشتغال پایدار تأکید کرد.

به گزارش ایلنا از چابکسر،اسدالله عباسی امروز پس از شرکت در گردهمایی ائمه جمعه استان، به صورت سرزده از دو واحد تولیدی در چابکسر که قبلا جزو شرکت های راکد و نیمه فعال بوده اند، بازدید کرد.

وی پس از این بازدیدها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارخانه هایی که امروز مورد بازدید قرار گرفت، پیشتر، تعطیل بوده که هم اینک در حال فعالیت است و طبق وعده اعلام شده، تا تیرماه سال آینده به 100 درصد ظرفیت هم می رسد.

وی با اشاره به امکان افزایش شمار کارگران این دو واحد تولیدی نسبت به زمان حاضر افزود: به طور جدی برای رفع موانع پیش روی فعالیت آنها، پشتیبانی کرده و به لحاظ اختصاص اعتبار برای سرمایه در گردش این واحدها نیز حمایت های لازم صورت می گیرد.

 در جریان بازدید امروز نماینده عالی دولت در گیلان؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رئیس سازمان صمت و شماری از مدیران بانک های استان نیز حضور داشتند و گزارش هایی از اقدامات انجام شده برای رونق فعالیت این واحدها بیان کردند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز