خبرگزاری کار ایران

استاندار همدان:

در بحث تولید چیزی به نام اشباع نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۳۲۰

استاندار همدان گفت: در کشور کره نمی‌گویند به علت حضور سامسونگ، در مبحث تلفن های موبایل اشباع شده‌ایم و از واحدهای تولیدی جدید نیز حمایت می‌کنند و موضوعی به نام اشباع شدن مطرح نمی‌شود.

به گزارش ایلنا از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد روز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه در شصت و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان، اظهار کرد: هیچ مانعی نباید برای واحدهای تولیدی به وجود بیاید و واحدهای تولیدی نیز باید طبق روال به کار خود ادامه دهند، تسهیلات دولتی در قالب یک قرارداد تنظیم می‌شود و بانک هم ذخایر نامشخصی که ندارد و با توجه به سرمایه‌ای که در اختیار دارد و آن را در گردش قرار می‌دهد باید برنامه‌ریزی داشته باشد.

وی افزود: در طی دوسال اخیر با وجود کرونا و تحریم‌های ظالمانه مشکلات تبادل ارزی و تورم باعث شد فرآیندهای تولیدی آن بازدهی و بهره‌وری کافی را نداشته باشد و می‌بایست با استفاده از تمامی ضوابط و مقررات دولتی از واحدهای تولیدی حمایت شود.

قاسمی فرزاد ادامه داد: در بحث تولید چیزی به نام اشباع نداریم و باید در مبحث تسهیلات بانکی امورات واحدهای تولیدی تسریع شود؛ برای مثال در کشور کره نمی‌گویند به علت حضور سامسونگ، در مبحث تلفن های موبایل اشباع شده‌ایم و از واحدهای تولیدی جدید نیز حمایت می‌کنند.

نماینده عالی دولت در استان همدان ضمن اشاره به این‌که دولت مردمی به دنبال پیگیری مشکلات تولید و رفع موانع و باز شدن گره واحدهای راکد تولیدی است، تصریح کرد: با حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران و همچنین همکاری و مساعدت ارگان‌های دولتی می‌بایست از سرمایه گذاری‌ها به صورت بهینه استفاده شود و هم‌چنین واحدهای تولیدی به دستگاه‌های مختلف از نظر مالی بدهکار نباشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز