خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح کرد:

رفع معضل کارتن خوابی و کودکان کار با مشارکت نهاد های مردمی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۴۷۸

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر اصفهان گفت: رفع معضل کارتن خواب ها، کودکان کار و آسیب های اجتماعی ناشی از آن نیازمند ورود و نقش آفزینی دستگاه های مختلف است.

به گزارش ایلنا از اصفهان،حجت الاسلام منوچهر مهروی پور با اشاره به معضل کارتن خواب ها و کودکان کار اظهار داشت: رفع این معضل و آسیب های اجتماعی ناشی از آن  نیازمند ورود و نقش آفزینی دستگاه های مختلف است که امیدواریم با حضور فعالان مردمی، این حلقه مفقوده معضلات، با هدایت و پشتیانی در سامان دهی این اوضاع کمک کنند.

وی افزود: اتفاقات جهادی در عرضه‌های مختلف نیاز امروز شهر و اصفهان نیازمند اتفاقات عمرانی و جهاد عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در سطح شهر است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به روز جوان گفت: اصفهان شهر جوانان است، در بحث اشتغال جوانان دستگاه ها به پای کار بیایند و این معضل اول جوانان را رفع کنند.

شهردار اصفهان در اولین و تنها نشست خبری اش با اصحاب رسانه در آبان ماه اعلام کرد که از ماه آینده شاهد هیچ کودک کاری در سطح شهر نخواهیم بود و هم آن ها را جمع می کنیم.

جمله ای که فعالین حوزه کودکان کار را متاثر کرد، چرا که معتقد بودند واژه جمع آوری مربوط به غیر انسان و بیشتر در حوزه پسماند است.

با این حال تا همین لحظه، شهر اصفهان هیچگاه از حضور کودکان کار خالی نبوده و با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز، شاهد حضور حداکثری شان در سطح شهر هستیم.

موردی که به گفته رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان نیازمند همراهی نهادهای مردمی است تا دیگر شاهد حضور کودکان کار در سطح شهر اصفهان نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز