خبرگزاری کار ایران

محمدی مطرح کرد:

ساماندهی کارتن خواب‌ها و معتادان متجاهر / راه‌اندازی سامانه حمل‌ونقل معلولان شهر اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۷۶۸

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای شهر اصفهان گفت: با به سرانجام رسیدن اجرای پروژه مرکز جامع آموزش و توانمندسازی افراد آسیب‌دیده اجتماعی، می‌توان اهتمام جدی در این زمینه داشت و شاهد ساماندهی دائمی افراد بی‌خانمان شهر باشیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، کوروش محمدی افزود: بیش از یک هزار عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی در ایام نوروز در سطح مناطق برگزار شده و ظرفیت‌های فیزیکی و مجازی که در اختیار شهرداری بود برای برگزاری برنامه‌های هدفمند و تأثیرگذار به‌کار گرفته شد.

وی ساماندهی کارتن‌خواب‌ها و معتادان متجاهر و توزیع تبلت‌ها میان دانش‌آموزان بی‌بضاعت را دو اتفاق مهم مدیریت شهری در آستانه نوروز دانست و ادامه داد: در روزهای پایانی سال گذشته، شاهد همت خیرین، مردم و بسیج محلات در کنار شهرداری مناطق ۱۰،۱۴، ۱۲، چهار و شش بودیم تا هیچ کارتن‌خوابی در شهر نباشد و همگی آنها ساماندهی شدند.

محمدی اضافه کرد: جمع‌آوری این افراد درمان موقت است و معضل کارتن‌خوابی نیاز به درمان اساسی‌تر دارد؛ در سال ۹۹ این پدیده در حواشی شهر وجود داشت که امیدواریم اولویت رسیدگی در سال جاری برای تمام مسئولان استان در این خصوص به‌وجود آمده و در کنار سایر دغدغه‌ها، به این مسئولیت نیز توجه شود.

وی این پدیده را زیبنده شهری که دارای فرهنگ و ارزشی والا در کشور است ندانست و اظهار کرد: با سرانجام رسیدن اجرای پروژه مرکز جامع آموزش و توانمندسازی افراد آسیب‌دیده اجتماعی، می‌توان اهتمام جدی در این زمینه داشته و شاهد ساماندهی دائمی افراد بی‌خانمان شهر باشیم؛ در این خصوص از انجمن‌های مردم‌نهادی که در ساماندهی زنان آسیب‌دیده اجتماعی سختی‌های بسیاری متحمل شدند تقدیر می‌کنم.

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از شهردار و معاونت حمل‌ونقل شهرداری درخواست جدی دارم که هرچه سریع‌تر نسبت به ۱۰ میلیارد تومانی که برای تجهیز آن اعتبار اختصاص یافته، اقدام کنند.

وی اظهار امیدواری کرد که با پیگیری شهردار اصفهان، این سامانه که پیش از دی‌ماه سال گذشته فرآیند راه‌اندازی آن آغاز شده تا یک یا دو هفته آینده به سرانجام برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز