خبرگزاری کار ایران

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان:

هشتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری فارس برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۴۷۳

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری فارس گفت: چهل پایگاه علمی و هفت مرکز رشد در زمینه‌های الکترونیک، شیمی، مکانیک، کشاورزی، عمران، صنعت و... ذیل سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان فارس مشغول فعالیت هستند.

به گزارش ایلنا، احمدرضا قاسمی در نشست خبری با اصحاب رسانه، افزود: در مراکز تحت نظر سازمان در نظر داریم ایده‌ها را به نمونه‌های اولیه و با هدایت، حمایت و مشاوره به محصولات تجاری تبدیل و در در نهایت هسته‌های فناور به واحدهای فناور و سرانجام به شرکت‌های دانش بنیان مبدل شوند.

قاسمی با اشاره به اینکه باید از کار جزیره ای دوری کرد و در این مسیر با سایر مجموعه ها هم افزایی داشت، خاطرنشان کرد: کلید اصلی امور رسیدن به تمدن نوین اسلامی است و با افزایش تعداد شرکت های دانش بنیان می توان دست برتر را در دنیا داشته و به مرجعیت علمی تبدیل شد . مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری  فارس با بیان اینکه خانه نخبگان سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان فارس دارای پنج کارگروه صنعت، عمران، سلامت، گردشگری و کشاورزی است ، ابراز کرد: در این کارگروه به احصاء چالش ها، فرصت ها و مسائل پرداخته می شود.

قاسمی با اشاره به  رتبه اول فارس در عرصه گیاهان دارویی بیان کرد: در این راستا از چندین سال قبل مرکز هدایت و حمایت را راه اندازی کرده ایم.

وی گفت: پژوهشکده بسیج با 286 نفر پرسشگر و حوزه علمی اقشار تخصصی بسیج نظیر بسیج اساتید و مهندسین  فعالیت دارد.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری فارس با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان فارس در روز چهارشنبه 18 اسفندماه،گفت: سه پنل تخصصی آموزشی با موضوعات اصول بازاریابی با رویکرد آینده پژوهی، چالش های مالیاتی کسب و کار، اصول مشارکت در جلسات تجاری از ساعت 8:30 تا 12 در محل جشنواره واقع در سالن امام علی(ع) خواهیم داشت.

قاسمی افزود: 20 غرفه از صبح روز چهارشنبه برای شرکت ها و مراکز فناور تدارک دیده شده که با حضور سردار بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس ساعت 9:30 صبح افتتاح خواهد گردید. وی خاطرنشان کرد: با حضور مسئولین شهرستان های مرودشت و زرقان در صبح همان روز مرکز رشد جامع را افتتاح خواهیم کرد که یکی از بهترین مراکز رشد در سطح استان فارس خواهد بود.

قاسمی با اشاره به برگزاری میز خدمت در حوزه فناوری و دورهمی کارآفرینانه جهت انتقال تجربیات شرکت های موفق به هسته ها و واحدهای فناور بیان کرد: شروع جشنواره  از ساعت 14:30 است که مهمانان و سخنرانان ویژه ای همچون سردار بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارس و دکتر رحیمی، رئیس سازمان بسیج علمی کشور را در این جشنواره خواهیم داشت.

به گفته وی امضای تفاهم نامه میان ISC و سازمان بسیج علمی، رونمایی از کتاب برتر با عنوان طرز فکر برتر نوشته دکتر نعمتی عضو شورای شهر زرین دشت و مسئول پایگاه علمی زرین دشت، رونمایی از طرح برگزیده ترمز قطار شهری و تجلیل از خانواده های شهید مدافع حرم ستار محمودی و شهید مدافع سلامت سعید شفاعت به همراه تجلیل از برگزیدگان بخش های دیگر همچون پایگاه علمی برتر، مدیران علمی برتر، مرکز رشد برتر، کارگروه برتر از دیگر برنامه های هشتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان فارس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز