خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی در اراک :

زمان تمام شده ساخت مسکن در مرکزی به ظرفیت‌های موجود بستگی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۴۶۹

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ساخت 8100 واحدی جهش تولید مسکن در اراک از امروز آغاز می‌شود، گفت: امروز عملیات اجرایی واحدهای مسکونی در حال ساخت استان مرکزی مورد بررسی قرار گیرد و همچنین برای اقدامات و گام های بعدی نیز برنامه‌ریزی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رستم قاسمی در سفر به استان مرکزی و در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه، افزود: استان مرکزی در آماده‌سازی عوامل مربوط به ساخت واحدهای مسکن ملی از قبیل انتخاب و جانمایی زمین موفق عمل کرده که جای تقدیر و تشکر دارد و امروز عملیات اجرایی بخشی از این طرح آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: عملیات ساخت مسکن در کشور یک سال تا یک سال و نیم به طول می‌انجامد. این در حالی است که در نهایت زمان تمام شده برای تکمیل این طرح در استان مرکزی به پیگیری‌ها و ظرفیت‌های موجود بستگی دارد.

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: در ارتباط با الکترونیکی شدن مجوزهای کسب و کار نیز این موضوع دستور رئیس جمهوری است و وزارتخانه‌ها باید خود را به این درگاه متصل کنند.

قاسمی تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی به علت آنکه زیرساختهای مطلوبی را از جمله سامانه املاک و اسکان، سامانه نهضت ملی مسکن و سامانه‌های حمل و نقل که در وزارت راه و شهرسازی در حال انجام است را از قبل تهیه کرده، می‌تواند در حوزه اشتغال به خصوص در سرعت بخشیدن به صدور مجوزها موفق عمل کند.

بازدید از روند اجرایی طرح مسکونی شهید سلیمانی اراک، بازدید از چند واحد تولیدی از جمله هپکو و واگن‌پارس این شهر و شرکت در شورای مسکن استان مرکزی از دیگر برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه به این استان مرکزی است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز