خبرگزاری کار ایران

دادستان تاکستان:

مخلان نظم و امنیت عمومی تاکستان روانه زندان شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۴۵۳

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان از دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی این شهر و صدور قرار بازداشت موقت برای متهمان موصوف خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین رجبی در تشریح این خبر گفت: در روزهای اخیر شاهد برخی تحرکات و اقدامات مخل نظم و امنیت عمومی توسط گروهی از اراذل و اوباش در تاکستان بودیم، که با قمه‌کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد موجب ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان شده و نظم عمومی شهر را با ایذاء مردم مختل کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان افزود: بر اساس گزارشات واصله در خصوص این اقدامات، دستورات قضایی لازم سریعاً برای شناسایی و دستگیری این افراد از سوی دادستانی صادر گردید، که در کمترین زمان این اراذل و اوباش شناسایی و نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام شد.

وی عنوان کرد: حسب مورد برای این افراد به اتهام اخلال در نظم و امنیت عمومی، ایجاد رعب و وحشت، استفاده از سلاح سرد، قدرت‌نمایی با چاقو، تهدید؛ پرونده قضایی در یکی از شعب بازپرسی دادسرای شهرستان تاکستان تشکیل و با توجه به اقدامات هنجارشکنانه و مخل نظم و امنیت عمومی توسط این متهمان، با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

این مقام قضایی در خصوص کنترل متهمان این پرونده اطمینان خاطر داد و گفت: این متهمان در راستای عبرت‌آموزی، پیشگیری از وقوع جرم و اقدامات بازدارنده تا پایان تعطیلات نوروز پیش‌رو در بازداشت به سر برده و بدون‌شک از ارفاقات قانونی برخوردار نخواهند شد، تا مجدداً به اقدامات خود ادامه ندهند و این اطمینان را به شهروندان می دهیم، که برخورد دستگاه قضایی با این افراد سخت، بدون اغماض و بازدارنده خواهد بود.

وی ادامه داد: بانک اطلاعاتی مجرمان حرفه‌ای و محکومین سابقه‌دار شهرستان تاکستان تشکیل شده و قطعاً اسامی این اراذل و اوباش نیز در این بانک ثبت خواهد شده، تا مستمراً تحت رصد و کنترل دستگاه قضایی، انتظامی و سایر نهادهای امنیتی قرار گیرند و از اقدامات اخلاگرانه این افراد پیشگیری خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: نظم و امنیت عمومی خط قرمز دستگاه قضایی و سایر نهادهای متولی است و بی‌تردید برخورد دستگاه قضایی با این افراد و اراذل و اوباش که با اقدامات خود امنیت عمومی و شهروندان را خدشه‌دار می‌کنند، کاملاً سخت و بازدارنده است و قطعاً این افراد در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز