خبرگزاری کار ایران

سخنگوی قوءقضاییه در نشست خبری: / ۳ /

زندان انفرادی در قانون پیش‌بینی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۳۲

متأسفانه بسیاری از افرادی که وارد مسائل هرمی می‌شوند نسبت به آن آگاهی ندارند / نشبت به موضوع شرکت‌های هرمی جدی هستیم.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه یکی از اعضای بلندپایه دیوان عالی کشور چندی پیش گفتند که امام(ره) با زندان انفرادی مخالف بودند، و آیا این مسئله صحت دارد، گفت: من فرمایشات ایشان را نشنیده‌ام در هر صورت در قانون مسئله زندان انفرادی پیش بینی شده که در چه مواردی انفرادی باید باشد و براساس حکم چه کسی.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن اژه‌ای در ادامه سخنان خود در نشست خبری در پاسخ به این سوال که در جریان توزیع سبد کالا از سوی دولت دو نفر کشته شده‌اند و رسانه‌های ضد انقلاب نسبت به این مسئله سوء‌استفاده کردند آیا دادستانی به عنوان مدعی العموم به این مسئله وارد خواهد شد، تصریح کرد: ضد انقلاب از هر مطلبی سوء استفاده می‌کند که این مسئله در کمال بی‌انصافی است. در این‌باره نیز انتظار داریم که دولت تدبیر، تدبیر بهتری داشته باشند و آنچه که امروز اتفاق افتاده شایسته مردم نیست و با عزتمندی مردم جور در نمی‌آید.

وی در پاسخ به این سوال که دیده می‌شود که بعضی از شرکت‌ها پس از دریافت مجوز به فعالیت‌های هرمی روی می‌آورند آیا قوه قضاییه نسبت به این مسئله واکنشی نشان خواهد داد، خاطرنشان کرد: متأسفانه بسیاری از افرادی که وارد مسائل هرمی می‌شوند نسبت به آن آگاهی ندارند و این وظیفه شماست که نسبت به آن اطلاع رسانی کنید. اما در خصوص این فعالیت‌ها نیروی انتظامی و دستگاه‌های قضایی و اطلاعاتی حساس هستند و چنانچه مطلع شویم نسبت به آن وارد می‌شویم.

سخنگوی قوه قضاییه در ادامه در پاسخ به این سوال که رئیس قوه قضاییه چندی پیش گفتند که این قوه با همکاری سپاه و دستگاه‌های اطلاعاتی نسبت به جریان‌های تکفیری فعال شده‌اند آیا نسبت به این مسئله اقداماتی صورت گرفته است، ابراز‌داشت: این جریان در کشورهای همسایه جنایات بسیاری کرده‌اند و اگر هوشیار نباشیم شاید آن‌ها بخواهند کشور را متشنج کنند. البته آن‌ها این توانایی را هم ندارند و هم مردم ما و هم دستگاه قضایی و اطلاعاتی نسبت به آن‌ها حساس است ولی باید مراقب بود که کار جنایت کارانه انجام ندهند.

وی ادامه داد: در این ماجرا ممکن است بعضی از افراد دستگیر شوند و اگر اقدامی هرچند مقدماتی انجام داده باشند با آن‌ها برخورد می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز