خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

عیدی پرسنل تلاشگر شهرداری ارومیه طی روزهای آتی پرداخت می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۳۳۵

معاون مالی اقتصادی شهردار ارومیه گفت: در اجرای دستور شهردار ارومیه،برنامه‌ریزی‌های لازم جهت پرداخت کامل عیدی تمامی کارکنان شهرداری انجام شده و طی روزهای آتی پرداخت می شود.

وحید احمدی در گفت و گو با ایلنا، با اشاره به پرداخت عیدی پرسنل شهرداری، بیان کرد: با توجه به رای صادره از هیات عمومی دیوان عدالت اداری مبنی بر پرداخت عیدی پرسنل دارای قرارداد کار مستقیم با شهرداری طبق قانون نظام هماهنگ پرداخت حقوق کارکنان دولت، در این راستا شهرداری ارومیه با هدف حمایت از پرسنل دارای قرارداد کارگری، لایحه ترمیم حقوق و تامین مابه‌التفاوت کاهش میزان عیدی را تقدیم شورای اسلامی شهر کرده است.

وی افزود: هم‌اکنون تصویب لایحه پیشنهادی ترمیم عیدی ارسالی از سوی شهرداری ارومیه در شورای اسلامی شهر، مراحل پایانی خود را طی می کند.

معاون مالی اقتصادی شهردار ارومیه خاطرنشان کرد: آن دسته از کارکنان شهرداری که مشمول طرح همسان سازی حقوق شده اند نیز علاوه بر دریافت عیدی همچون کارمندان دولت،  کارانه مشمول  از ابتدای سال جاری را دریافت خواهند کرد.

وی از تلاش‌های شبانه‌رزوی خادملن و تلاشگران در واحدهای مختلف شهرداری ارومیه تشکر و قدردانی کرد و گفت: با لحاظ لایحه پیشنهادی شهرداری ارومیه در خصوص ترمیم عیدی، همکاران هیچ نگرانی از بابت  پرداخت عیدی نداشته باشند.

معاون مالی اقتصادی شهردار ارومیه در ادامه به پرداخت حقوق بهمن ماه پرسنل اشاره کرد و گفت: به دنبال پرداخت حقوق کارکنان شاغل در سازمان های تابعه شهرداری، حقوق پرسنل شهرداری مرکزی و مناطق ۵ گانه نیز طی دو روز آینده به حسابشان واریز می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز