خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۸۸۳

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی حسین‌علی خواجه مظفری را به عنوان مدیرکل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان معرفی کرد.

به گزارش ایلنای گلستان،سید محمد رضا حسینی معاون توسعه مدیریت ومنابع وزارت تعاون ،کار ورفاه اجتماعی بعدظهر امروز (۱اسفند) در مراسم تکریم ومعارفه مدیر کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی  گلستان اظهارکرد: انتخاب مدیران در بدنه دولت بر اساس یک فرآیند منطقی وشاخص های انقلابی انجام می شود  وانتخاب مدیران سفارشی انجام نمی شود.

وی ادامه داد: مردم ولی نعمت ما هستند  وما باید  نوکر آنها باشیم وباید مدیریت انقلابی انجام بدهیم  تا مردم طعم عدالت را بیش از گذشته بچشند.

حسینعلی خواجه مظفری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان تصریح کرد: دراستان گلستان بیش از ۱۰ هزار شرکت  تعاونی با ۱۵ رشته با سرمایه های خوب ثبت شده داریم که میتوانیم با اقدمات صحیح نقش بسزایی در اشتغال استان ایفا کنیم.

وی افزود: سطح توقعات مردم در این دولت انقلابی بالارفته  و نیاز است همه  دستگاه ها با وحدت وهمدلی تلاش کنند وهمچنین   دولت در سال آینده به دنبال تحقق رشد ۹ درصدی است ودر گلستان از همه ظرفیت دستگاه ها باید استفاده کرد.

در پایان این مراسم از خدمات سعید مازندرانی مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان قدردانی و حسین‌علی خواجه مظفری به عنوان مدیر کل جدید استان معرفی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز