خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

محدودیت‌های کرونایی در قزوین کاهش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۷۹۳

استاندار قزوین گفت: در رابطه با محدویت‌های کرونایی باید تسهیلگری داشت و اصناف می‌توانند با در نظر گرفتن ۳۰ درصد ظرفیت، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و سایر شرایط فعالیت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی در ستاد کرونای استان که بعدازظهر امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: باتوجه به روند بیماری و همچنین تصمیماتی که در سایر استان‌های مشابه ما گرفته می‌شود و فضای تسهیلگری که در سطح کشور مطرح است، باید به سمت کم کردن محدودیت‌ها برویم.

استاندار قزوین ادامه داد: در کنار رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، واسکینه بودن عوامل و همچنین ثبت کیو آر کد نیز برای فعالیت اصناف ضرورت دارد.

وی بیان کرد: شرایط کرونایی یک شرایط عادی نیست و باید در جامعه مطرح شود که پیش رفتن به سمت عادی شدن، به دلیل واکسیناسیون و فعالیت بهداشت و درمان است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین افزود: برخورد با متخلفان نیز ضرورت دارد و تسهیلگری دلیل نمی‌شود که نسبت به واحدهایی که پیش از این تخلف داشتند بی تفاوت باشیم.

وی عنوان کرد: موثرترین دوز در کرونا دوز سوم است؛ از این رو باید آمار دوز سوم را بالا ببریم؛ چرا که مشخص نیست این پیک آخرین پیک باشد.

اعلایی اظهار کرد: شبکه بهداشت و درمان و جامعه پرستاری تحت فشار هستند و شاهد این هستیم که با وجود آمار بالای ابتلا نسبت به قبل در شرایط بهتری قرار داریم و فشار کاری کادر درمان  منجر به فرسودگی روحی و روانی جامعه پرستاری شده است و نیازمند این است که مراعات کرده و واکسیناسیون افزایش پیدا کند و این هم همت مردم را می‌طلبد چرا که در استان واکسن و مراکز  واکسیناسیون به اندازه کافی داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز