خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

پوشش واکسیناسیون کرونا در ارومیه ۴۰ درصد است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۱۰۵

دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای آذربایجان غربی از پوشش ۴۰ درصدی واکسیناسیون در ارومیه خبر داد. و گفت: شاهین دژ با ۴۰.۹ درصد بیشترین و پیرانشهر با ۱۴.۹ درصد کمترین پوشش واکسیناسیون در استان را به خود اختصاص داده است.

جلیل موسوی در گفت و گو با ایلنا، با بیان اینکه در بین گروههای سنی ۵-۱۱ سال، ۸.۸ درصد دوز اول و ۱.۶ درصد دوز دوم را دریافت کرده اند، ادامه داد: بین گروههای سنی ۱۲-۱۷ سال، ۸۸.۳ درصد دوز اول و ۷۵.۶ درصد دوز دوم و بین گروه سنی ۱۸ سال به بالا، ۹۰.۹ درصد دوز اول، ۸۲.۶ درصد دوز دوم واکسن کرونا و ۳۲.۸ درصد دوز سوم تزریق شده است.

موسوی با بیان اینکه پوشش واکسیناسیون در مرکز استان ۴۰ درصد است، یادآور شد: شاهین دژ با پوشش ۴۰.۹ درصدی بیشترین تزریق و پیرانشهر با ۱۴.۹ درصد کمترین پوشش واکسیناسیون را در استان به خود اختصاص داده است.

دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در استان بر اهمیت تزریق واکسن در پیشگیری از شدت بیماری تاکید کرد و گفت: تزریق واکسن ضروری است اما رعایت پروتکلهای بهداشتی و پرهیز از تجمعات همچنان لازم و بسیار تاثیرگذار در جلوگیری از ابتلا به کووید ۱۹ به شمار می رود.

وی در پایان به خانواده ها توصیه کرد:با توجه به اینکه واکسیناسیون کودکان ۵ تا ۹ ساله از پنج شنبه ۲۱ بهمن ماه در استان آغاز شده والدین در اولین فرصت با مراجعه به مراکز واکسیناسیون کودکان خود را در مقابل این بیماری واکسینه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز