خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد؛

اکران 16 فیلم چهلمین جشنواره فیلم فجر در مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۵۴۴

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: 16 فیلم منتخب چهلمین جشنواره فیلم فجر سال جاری در استان مرکزی اکران شد. جشنواره فیلم فجر سال در استان مرکزی با از 15 تا 22 بهمن ماه جاری در 2 سالن سینما عصر جدید اراک و همچنین یک سینمای سیار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سینا دلشادی افزود: فیلم‌های «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی، «درب» به کارگردانی سید هادی محقق، «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس، «ماهان» به کارگردانی حمید شاه‌حاتمی، «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «هناس» به کارگردانی حسین دارابی، «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی و «بیرو» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی در استان مرکزی اکران شد.

وی ادامه داد: همچنین فیلم‌های «شب طلایی» به کارگردانی یوسف حاتمی‌کیا، «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی‌فر، «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی، «برف آخر» به کارگردانی امیر حسین عسگری، «شهرک» به کارگردانی علی حضرتی، «علف زار» به کارگردانی کاظم دانشی، «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی و «ضد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی از دیگر فیلم‌های چهلمین جشنواره فجر بود که در استان مرکزی اکران شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا و آغاز موج ششم این بیماری، تمامی فرآیندهای جشنواره فیلم فجر در استان مرکزی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و توصیه‌های ستاد مقابله با بیماری کرونا استان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز