خبرگزاری کار ایران

معاون راه داری آذربایجان شرقی:

برف و کولاک راه ارتباطی راه ارتباطی ۷۰ روستای استان را مسدود کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۴۸۶

معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: بارش برف و کولاک ۲ روز گذشته راه ارتباطی ۷۰ روستای این استان را مسدود کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، غلامرضا رسول زاده، در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بیشتر این روستاها در مناطق کوهستانی و سخت عبور شهرستان های هشترود و بستان آباد واقع شده و تعداد کمی از راه های روستایی شهرستان های سراب، چاراویماق و میانه نیز بسته است.

وی با بیان اینکه تلاش گروه های راهداری برای بازگشایی این راه ها ادامه دارد، اظهار داشت: با فروکش کردن کولاک، تلاش می شود راه ارتباطی این روستاها تا اواخر امروز بازگشایی شود.

معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه رانندگان برای تردد در مناطق کوهستانی، زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند، گفت: با تلاش راهداران، هم اکنون تمامی راه های شریانی، اصلی و فرعی استان باز بوده و تردد در آنها در جریان است.

رسول زاده، راه های تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی را بیش از ۱۴ هزار کیلومتر اعلام کرد و ادامه داد: مردم و مسافران از انجام سفرهای غیرضروری به هنگام بارش برف خودداری کرده و در صورت ضرورت قبل از انجام سفر از طریق تلفن گویای ۱۴۱ که ۲۴ ساعته پاسخگوست، در خصوص وضعیت راه ها و شرایط آب و هوایی اطلاعات کسب و از اپلیکیشن ۱۴۱ و وب سایت www.۱۴۱.ir نیز برای آگاهی از وضعیت آب و هوایی جاده ها استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز