خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

باند فرودگاه ارومیه با وجود بارش برف عملیاتی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۷۶۰

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: با وجود بارش برف باند فرودگاه ارومیه به طور کامل عملیاتی بوده و بارش برف هیچ گونه خللی در انجام پروازها ایجاد نکرده است.

محمدعلی نائل قراملکی  در گفت‌وگو با ایلنا بیان کرد: با وجود بارش برف، مشکلی در مسیر باند هواپیما و فرودگاه ارومیه وجود ندارد و نخستین پرواز ورودی نیز طبق برنامه انجام شد.

وی در خصوص وضعیت پروازهای امروز اظهار کرد:۳ پرواز ورودی و ۳ پرواز خروجی در مسیر تهران_ارومیه و برعکس از برنامه های پرواز روز پنج شنبه این فرودگاه است که در صورت دید مناسب انجام خواهد شد.

قراملکی همچنین به پرواز امروز شرکت هواپیمایی ارومیه به استانبول اشاره کرد و گفت:مسافران برای اطمینان بیشتر قبل از مراجعه به فرودگاه با اطلاعات پرواز تماس بگیرند.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به بارش‌های اخیر و تداوم آن، مسافران برای اطمینان بیشتر از انجام پرواز پیش از مراجعه به فرودگاه ارومیه با اطلاعات پرواز تماس بگیرند.

قراملکی بیان کرد: شماره تماس‌ ۱۹۹ و  ۳۲۷۷۷۷۶۶ - ۰۴۴ پاسخگوی مسافران است و آنان می‌توانند از این طریق از وضعیت پروازهای این فرودگاه یا تاخیرهای احتمالی اطلاع یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز