خبرگزاری کار ایران

مسئول کانون پرورش فکری شهرستان خبر داد؛

بازیافت چوب های نجاری در نمایشگاه «از تابش فکر تا رویش دست» در دامغان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۲۵۳

مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دامغان گفت: نمایشگاه «از تابش فکر تا رویش دست» با 130 اثر در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا از سمنان، فاطمه سادات امیرفخریان مدیر مرکز فرهنگی هنری شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دامغان اظهار کرد: نمایشگاه «از تابش فکر تا رویش دست» به مدت 1 هفته تا پایان دهه فجر با 130 اثر در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

امیر فخریان بیان کرد: دست سازه های اعضا و مربیان کانون در قالب دیوارکوب، صنایع چوبی تزیینی، زیور آلات و.... با استفاده از بازیافت چوب های نجاری در بازه ی زمانی سه سال آماده شده است.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 2 شهرستان دامغان افزود: این نمایشگاه با محوریت شعار سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» برگزار و علاقه مندان می توانند تا پایان دهه فجر همه روزه از ساعت 9 الی 13 از این آثار هنری بازدید کنند.

به گزارش ایلنا اعضا و مربیان برگزیده مسابقات ملی و استانی با حضور نبی الله خدا بخشی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان و میثم قربانی سرپرست دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری سمنان در حاشیه بازدید نمایشگاه «از تابش فکر تا رویش دست» مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز