خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار رقم خورد؛

ارائه ظرفیت گردشگری سلامت قزوین در نمایشگاه بین المللی تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۷۵۳

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌دستی استان قزوین گفت: برای نخستین بار ظرفیت‌های گردشگری سلامت و کشاورزی با حضور سفیران و نمایندگان این دو حوزه در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حضور پیدا کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، علیرضا خزائلی گفت: حضور قزوین در نمایشگاه بین‌المللی تهران و معرفی ظرفیت‌های گردشگری، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صنایع‌دستی با تعامل و همراهی بخش خصوصی و دولتی، اتفاقات بسیار خوبی را در حوزه‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری استان رقم زد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌دستی استان قزوین ادامه داد با اشاره به ارائه 10 بسته سرمایه‌گذاری استان در این نمایشگاه ادامه داد: امسال در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان برای اولین بار به شکل تخصصی‌تر و با حضور کارشناسان و مشاوران این حوزه با رویکرد حمایت از متقاضیان سرمایه‌گذاری معرفی شدند که با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

وی عنوان کرد: بیش از 20 نشست هم‌اندیشی با فعالان بخش خصوصی حوزه گردشگری و متقاضیان و علاقمندان به سرمایه‌گذاری در این حوزه انجام و به نتایج خوبی برای حضور سرمایه‌گذاران در استان منجر شد.

این مسئول با اشاره به حضور فعال چهار انجمن حرفه‌ای و فعالان حوزه گردشگری در این نمایشگاه گفت: انجمن حرفه‌اى راهنمایان گردشگرى، انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتى و جهانگردى، جامعه حرفه‌اى هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و مهمانپذیرها وانجمن حرفه‌اى واحدهاى پذیرایی ومجتمع‌هاى خدمات رفاهى بین‌راهی با حضور موثر و پررنگ خود در این نمایشگاه در معرفی ظرفیت‌های گردشگری، پذیرایی و اقامتی استان و جذب گردشگران در ایام اندک باقی مانده تا نوروز ۱۴۰۱ نقش‌آفرین بودند.

وی افزود: با حضور فعالان حوزه گردشگری روستایی معرفی ظرفیت‌های اقامتگاه‌های بوم‌‌گردی به همراه نمایش و ارائه میراث ناملموس ثبتی و خوراک سنتی و تولیدات کشاورزی بومی مناطق مختلف استان در اختیار گردشگران و بازدیدکنندگان قرار گرفت.

خزائلی خاطرنشان‌کرد: امسال با توجه به  اقدام‌ها و استانداردهای بیمارستانی و  مراکز درمانی همچنین تنوع و تعدد مزارع، باغات انگورو زیتون و وجود باغستان سنتی شهر قزوین به‌عنوان یکی از قطب‌های اصلی ارائه و تولید محصولات کشاورزی با حضور نمایندگانی از بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی  پاستور و شرکت نهال‌گستررویان دارای مجوز گردشگری کشاورزی از اداره‌کل در غرفه استان قزوین معرفی و با استقبال خوبی از سوی بازدیدکنندگان و علاقمندان به این حوزه‌ها مواجه شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز