خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه فجر؛

18 طرح با 2 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری افتتاح و کلنگ زنی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۷۲۳

۱۸ طرح تولیدی، خدماتی، کشاورزی و صنعتی در دهه مبارک فجر طی آیینی با حضور معاون اقتصادی استاندار و جمعی از مسئولان در شهرستان همدان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش ایلنا از همدان، فرماندار شهرستان همدان امروز در آیین بهره برداری از این پروژه ها، اظهار داشت: برای اجرای این طرح ها ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده که برخی از آنها امروز به بهره برداری می رسد و عملیات ساخت و ساز تعدادی هم آغاز می شود. 

محمدعلی محمدی گفت: طرح توسعه و تکمیل زنجیره مرغ تخم گذار با مشارکت و سرمایه گذاری هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی از مهم‌ترین طرح‌های شهرستان همدان است. 

وی اضافه کرد: بهره برداری از چهاردهمین طرح پرورش «میش داشتی » در شهرستان همدان به ظرفیت تولید ۵ تن گوشت قرمز و ۲۹۰ راس بره ماده طرح دیگری است که امروز عملیات اجرایی آن آغاز شد.

فرماندار همدان خاطرنشان کرد: کارخانه تولید ابزارآلات سایش و برش نیز امروز وارد چرخه تولید شد که با اشتغالزایی ۱۱ نفر سالانه از خروج ۳۰ میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری می کند.

محمدی همچنین به بهره برداری از کارگاه تولید محصولات چرمی و پارچه‌ای کفش زنانه اشاره کرد و افزود: این کارگاه تولیدی با یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان می‌تواند همدان را بعنوان قطب تولید کفش زنانه در کشور معرفی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز