خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صمت در بازدید از کارخانه ایران ناسیونال اصفهان:

به تولیدکنندگان لوام خانگی سبک و کوچک تسهیلات ارائه می‌شود/ به دنبال ایجاد مزیت در بازار لوازم خانگی کوچک هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۷۵۲

معاون صنایع عمومی وزیر صمت گفت: وزارت صمت با اولویت رونق بخشی و ارتقا کیفیت لوازم خانگی سبک و کوچک، به دنبال ایجاد مزیت و رقابت در بازار داخل و صادرات است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمد مهدی برادران در بازدید از کارخانه ایران ناسیونال اصفهان اظهار داشت: یکی از صنایع مهم کشور لوازم خانگی به ویژه  سبک و کوچک است که ایران ناسیونان جزو اولین تولیدکنندگان کشور در این حوزه است.

وی اضافه کرد: امروز جهت بازدید از این کارخانه قدیمی و مراسم کلنگ زنی فاز جدید تولید محصولاتی مانند کولر گازی و تلویزیون به اصفهان سفر کردم و امیدواریم تا سال آینده در بهمن ماه این پروژه شرکت به بهره برداری برسد.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت با بیان اینکه این کارخانه اولین مجموعه تولید کنند لوازم خانگی سبک و کوچک در کشور است تصریح کرد: با توجه به اضافه شدن فاز جدید به این کارخانه، پیش بینی می کنیم در حوزه کیفیت و کمیت، افق های روشنی پیش روی ایران ناسیونال و لوازم خانگی کوچک کشور قرار بگیرد.

وی با توجه به شرایط تحریم و عدم امکان صادرات یادآور شد: با ایجادد رقابت بین واحد های تولیدی و ارتقا کیفیت، به پویش حفظظ قیمت ها و کاهش نهاده های تولید خواهیم پیوست و لازم است در بازار داخل مزیت ایجاد کنیم تا موجب رونق آن شویم.

برادران اذعان داشت: کاهش نقدینگی و ارائه تسهیلات به واحد های تولید کننده لوازم خانگی خرد از اولولیت های وزارت صمت است و در جلسات متعدد وزیرصمت با بانک مرکزی تفاهم نامه ای منعقد کرده اند تا با پرداخت تسهیلات، مشکلات و موانع تولید کم شود.

معاون وزیر صمت خاطر نشان کرد: تولید کنندگان لوازم خانگی نیز از فرصت ایجاد شده برای رونق بخشیدن به چرخه تولید بهره ببرند تا با افزایش کیفیت کالا و تامین بازار داخل به سراغ صادرات برویم.

امروز با حضور محمد مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزیر صمت و مدیریت کارخانه ایران ناسیونال سابق، تولیپس امروز، مراسم کلنگ زنی ایجاد سه خط جدید تولید برای محصولات کولر گازی و تلویزیون برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز