خبرگزاری کار ایران

معاون حوزه هنری استان خبر داد؛

اجرای هفت سین نمایش در خیابان‌های قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۴۰۷

معاون فرهنگی حوزه هنری استان قزوین گفت: تا کنون در دفتر هنرهای مردمی در حوزه نمایش اقدامات مختلفی انجام شده، برای نوروز امسال هم هفت سین نمایش در نظر گرفته شده که در راستای آن در مجموع هفت نمایش در قالب نمایش خیابانی در شهر قزوین و شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حمیدرضا ملازینل در نشست خبری با اصحاب رسانه که پیش از ظهر امروز در حوزه هنری استان قزوین برگزار شد، گفت: در مراکز رشد حوزه هنری در زنمینه فعالیت‌های تصویری سه دوره برگزار شده، در زمینه تاریخ شفاهی و آفرینش ادبی هم اقداماتی انجام شده که در اجرای آن‌ها داشتن خروجی مد نظر بوده است.

معاون فرهنگی حوزه هنری استان قزوین ادامه داد: در زمینه سرود در صدد ارتقای گروه‌های سرود هستیم و تولید آلبوم موسیقی که در سطح ملی دیده شود هم در برنامه‌های ما قرار دارد.

وی عنوان کرد: در زمینه کتاب درحال حاضر ۱۷ کتاب در دست انتشار است، در زمینه تاریخ شفاهی و آفرینش ادبی هم پنج کتاب آماده داریم که به مرور رونمایی می‌شوند.

این مسئول فرهنگی ادامه داد: اکران فیلم از دیگر برنامه‌های حوزه هنری است اما در کنار آن پیگیری و بیان مشکلات مناطق مختلف از جمله وستاهای محروم هم مدنظر قرار می‌گیرد،

وی تاکید کرد: داشتن پیوست هنری برای موضوعات و مشکلات مختلف اجتماعی یکی از عواملی است که باید مد نظر قرار گیرد؛ چرا که تاثیر پخش یک فیلم، کلیپ یا اجرای نمایش از یک سخنرانی بیشتر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز