خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت پتروشیمی شیراز اعلام کرد؛

توسعه سبد تولیدات و صادرات برنامه پیش روی صنعت پتروشیمی در فارس است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۹۷۰

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز با اعلام اینکه این شرکت عنوان صادر کننده نمونه استان فارس در سال 1400 را دریافت کرد،گفت: رویکرد تولید در این پتروشیمی در سال جاری و سال آینده توسعه وتنوع بخشی به سبد تولیدات و تمرکز بر روی صادرات محصولات پتروشیمی است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی شیراز، امین امرایی  با اشاره به اینکه شرکت پتروشیمی شیراز ضمن ارتقای قابل توجه شاخص ارزش صادرات به ‌واسطه افزایش تولید و افزایش صادرات محصولات خود نسبت به سالهای  گذشته، توسعه سبد محصولات و  صادرات محصولات جدید را نیز در کارنامه‌ خود ثبت نموده است افزود: این فرایند دریچه ای به حضور پررنگ تر تولیدکنندگان کشورمان در بازارهای جهانی فرا روی صنعتگران و تولید کنندگان محصولات پتروشیمی در سال مانع زدایی از تولید گشوده است.

امرایی در ادامه به برخی شاخص های افزایش تولید و محصولات پتروشیمی در استان فارس اشاره کرد و گفت: پتروشیمی شیراز به عنوان نخستین شرکت تولید محصولات پتروشیمی در کشور در عرصه صادرات نیز پیشتاز است ، برخی از محصولات این شرکت به صورت منحصر به فرد هم اکنون در بازارهای جهانی عرضه می شود.

مدیر عامل شرکت پتروشیمی شیراز در ادامه گفت: در فرآیند انتخاب صادرکننده نمونه، افزون بر مولفه افزایش قابل توجه شاخص ارزش صادرات نسبت به سال گذشته، شاخص‌های پرشماری از جمله موفقیت در برندینگ، تولید و فروش محصولات جدید، خلاقیت و نوآوری در طراحی محصولات، تنوع در محصولات صادراتی، حفظ بازارهای هدف در کنار گسترش بازارهای جدید صادراتی و سرانجام دریافت گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی مرتبط نیز ارزیابی و سنجش می‌شود.

امرایی با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیت اسمی واحدهای تولیدی این شرکت برابر با 3میلیارد و 284میلیون و 720 تن در سال می باشد افزود: به منظور پشتیبانی واحدهای تولیدی و نیز ارتقاء سطح مهارتهای کارکنان و همچنین فراهم نمودن محیطی ایمن، تسهیلات ویژه برای افزایش تولید و صادرات محصولات پتروشیمی در استان فارس فراهم گردیده است.

به گفته وی ، تلاش متخصصان خطوط تولید و کارکنان شرکت جهت ارتقاء کیفی محیط کار منجر به اخذ گواهینامه های مدیریت تضمین کیفیت، مدیریت زیست محیطی و همچنین مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای گردیده است. به منظور حفاظت و صیانت از محیط زیست، دفع پسابهای صنعتی با بکارگیری اصول علمی و در حوضچه های تبخیری که خارج از شرکت قرار دارند انجام می شود و ایجاد 145 هکتار فضای سبز در داخل و خارج شرکت نیز گامی دیگر در جهت ایجاد فضای سالم در شرکت و محیط زیست اطراف می باشد.

لازم به ذکر است آیین بیست و پنجمین سالروز ملی صادرات و تقدیر از صادرکنندگان نمونه استان فارس در سال 1400 باحضور دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس ، علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس  مظفر علیخانی معاون استان‌ها و تشکل‌های اتاق ایران ، جمال رازقی رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس و جمعی از مسوولین در اتاق بازرگانی استان فارس تشکیل شد.

در این مراسم شرکت پتروشیمی شیراز همچون سالهای گذشته به پاس تلاش در راستای صادرات موفق به دریافت عنوان صادر کننده برتر استان فارس شد و لوح تقدیر و تندیس برتر را دریافت کرد. 

در این آیین علاوه بر صادرکنندگان نمونه ملی و استانی، صادرکنندگانی که در کار خود خلاقیت ، نوآوری و یا کارآفرینی ایجاد نموده و در مدت زمان کوتاهی اقدام به صادرات نموده اند نیز مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز