خبرگزاری کار ایران

طراحی پلتفرم بنچمارک عملکردی صنعت پتروشیمی ایران توسط پتروشیمی جم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۴۴۲

شرکت پتروشیمی جم به عنوان بازیگر راهبردی و کلان صنعت پتروشیمی ایران موفق به طراحی و راه‌اندازی پلتفرم بنچمارک عملکردی شرکت‌های پتروشیمی بورسی در کشور (Jam Benchmark Studio) شد.

به گزارش ایلنا به نقل روابط عمومی پتروشیمی جم، محمدحسین پاشنه‌طلا، معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات شرکت پتروشیمی جم با اعلام این خبر گفت: آگاهی از وضعیت کلان تا سطوح خرد صنعت پتروشیمی کشور و ارزیابی عملکرد شرکت‌های پتروشیمی در حوزه‌ی تولید، فروش داخل، صادرات، بهای تمام شده، حاشیه سود، استخراج شاخص‌ها و KPIهای راهبردی صنعت و مقایسه عملکرد رقبا، یکی از اصلی‌ترین اقدامات راهبردی شرکت پتروشیمی جم جهت برنامه‌ریزی و بهبود عملکرد خود است.

وی ادامه داد: مقایسه مستمر با رقبا و ارزیابی عملکرد با متوسط صنعت و همچنین سایر بازیگران موفق این عرصه، جم را قادر می‌سازد تا همواره در جهت دستیابی به قله‌های کلان این صنعت برنامه‌ریزی کند و همچنان که تاکنون در بسیاری از شاخص‌های عملکردی سرآمد بوده، ضمن حفظ سرآمدی برای موفقیت در سایر شاخص‌ها نیز برنامه‌ای آگاهانه طرح‌ریزی نماید.

پاشنه طلا اظهار کرد: در فاز اول این طرح که پس از یک سال تلاش به بار نشسته است، کلیه شرکت‌های بورسی صنعت پتروشیمی در ساختار استاندارد بورس مورد ارزیابی و مقایسه قرار می‌گیرند و بنا داریم با جلب مشارکت کلیه شرکت‌های پتروشیمی کشور در فاز دوم، این سامانه را به پایگاه اطلاعات راهبردی عملکردی صنعت پتروشیمی ایران تبدیل کرده و با استفاده از فناوری‌های نوین نظیر هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی به ارائه خدماتی ارزشمند به دیگر شرکت‌های همکار در این عرصه و حتی نهادهای دولتی اقدام نماییم.

معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات شرکت پتروشیمی جم اظهار کرد: یکی از اقدامات بسیار مهم شرکت‌ها، تعهد و اقدام در حوزة مسئولیت‌های اجتماعی است و ما اعتقاد داریم امروز روزی است که شرکت‌ها می‌بایست بخشی از این وظیفه را در قالب مسئولیت‌های اجتماعی دانش بنیان و راهبردی در اختیار جامعة ذی‌نفعان دولتی، خصوصی و دانشگاهی خود قرار دهند و ارتباط و همکاری مؤثری برای توسعه این صنعت راهبردی کشور برقرار نمایند و ما نیز متعهد به مسئولیت اجتماعی دانش بنیان و فناوری پایه در قالب این پروژه هستیم. 

وی خاطرنشان کرد: در خصوص درخواست متقاضیان امکان برگزاری نشست‌های تخصصی مجازی در این زمینه نیز برنامه‌ریزی شده است. 

محمدحسین پاشنه طلا از علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر دعوت کرد با واحد "تحلیل و تصمیم‌سازی مدیریت" معاونت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات شرکت پتروشیمی جم ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز