خبرگزاری کار ایران

معاون انتظامی البرز خبر داد؛

توقیف 3 خودروی شوتی در آزادراه "کرج-قزوین"

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۲۶۶

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز از توقیف 3 خودروی شوتی در آزادراه "کرج-قزوین" خبرداد و گفت: در این راستا اموالی به ارزش 900 میلیون ریال کشف و 5 نفر در این زمینه دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از البرز، سرهنگ بیژن حنتی در تشریح این خبر بیان داشت: در اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی ساوجبلاغ در حین گشت زنی در محور " کرج – قزوین " به 3 دستگاه خودروی سواری حامل بار مشکوک شده و دستور توقف آن ها را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودروها ماموران با بررسی موضوع متوجه شدند که خودرو های مورد نظرحامل بار قاچاق از قبیل " 15 دستگاه ساعت دیواری، 6 دستگاه جارو برقی، لوازم آشپزخانه و 2 دستگاه تلویزیون 75 و 55 اینچ " هستند که بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی خودروها توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره این که کارشناسان ارزش تقریبی کالاهی مکشوفه های قاچاق را 900 میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: دراین راستا 5 نفردستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

این مسئول انتظامی در پایان از شهروندان خواست با مشاهده هرگونه مورد مشکوک در زمینه قاچاق کالا، با شماره گیری 110 پلیس را درجریان موضوع بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز