خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار البرز خبر داد؛

راهیابی 393 پرونده به مرحله داوری جشنواره امتنان استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۴۲۸

مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان البرز از راهیابی 393 پرونده به مرحله داوری جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استان به مرحله ارزیابی و داوری برای انتخاب گزینه های نهایی خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، حسین فلاح نژاد در خصوص ثبت نام نخبگان جامعه کار و تولید در جشنواره 1400 اظهار داشت: از مجموع ثبت نام‌های صورت گرفته در سامانه الکترونیکی  معرفی شده وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی تعداد  328 نفر کارگر، سی گروه کار و 35 واحد تولیدی در این جشنواره در البرز ثبت نام کرده اند.

وی بیان کرد: فرایند ثبت نام جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز از ۲۶ مهر آغاز شده و تا 15 آذر ماه سالجاری  از طریق سایت اینترنتی emtenan.mcls.gov.ir انجام پذیرفت.

فلاح نژاد  با اشاره به معرفی برگزیدگان جشنواره نخبگان جامعه کار و تولید استان در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در هفته کار و کارگر اظهار کرد : داوری مرحله استانی سی و سومین دوره جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید به اتمام رسیده است.

وی ابراز کرد: نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل فنی و حرفه‌ای، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئولیت داوری این جشنواره را برعهده داشتند.

مدیر کل تعاون ،کارورفاه اجتماعی البرز افزود: از میان برگزیدگان استانی در حوزه کارگران، گروه های کار و واحدها تولیدی نمونه مواردی که دارای شرایط احراز رتبه کشوری گردند از سوی وزارت متبوع ارزیابی و انتخاب و در هفته کارگر بصورت ملی با حضور مسئولین کشور ی معرفی و تجلیل خواهند شد.

فلاح نژاد خاطر نشان کرد: فرهنگ‌سازی، تشویق و تقویت روحیه کار و تلاش در نیروهای مولد، متخصص، مخترع و مبتکر کشور، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای تبادل و به اشتراک گذاری اطلاعات، تجارب، دانش و مهارت های علمی و تجربی در جامعه کار و تولید، تشویق جامعه کار و تولید به بهره گیری از الگوی ایرانی- اسلامی کار، تکریم و تجلیل از فعالان و نخبگان عرصه کار و تولید از اهداف برگزاری این جشنواره است.

جشنواره امتنان از کارگران گروههای کار و واحدهای تولیدی نمونه (نخبگان جامعه کار و تولید) همه ساله در هفته کارگر (5 لغایت 12 اردیبهشت ماه) برگزار و از برگزیدگان استانی و کشوری  جامعه کار و تولید در البرز تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز