خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی میانه خبرداد؛

ضاربین پزشک میانه‌ایی دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۱۰۵

فرمانده انتظامی میانه از دستگیری ضاربین رامین جلیلی، پزشک متخصص بخش کرونایی بیماستان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، سرهنگ محمدتقی سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در تاریخ ۲۷ آذر ماه سال جاری در ساعت ۲۱ شب خبری مبنی بر اینکه یکی از پزشکان متخصص بخش بیماران کرونایی شهرستان میانه توسط اسلحه‌ی شکاری مورد حمله واقع شده و از ناحیه‌ی سر به شدت مجروح شده به نیروی انتظامی داده شد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در ساعات اولیه در محل حادثه حاضر شد و طی تحقیقات گسترده ظرف ۲۴ ساعت متهمین را در اطراف یکی از استان‌های همجوار دستگیر کرد.

 وی افزود: طی تحقیقات گسترده و با اعتراف این فرد، دو متهم دیگر نیز توسط نیروهای خدوم انتظامی در عملیات غافلگیرانه‌ی شبانه در مخفیگاه خود دستگیر و تحقیقات جامع و فنی از آنها انجام شد.

سرهنگ فارسی خاطرنشان کرد: طی بازرسی‌های انجام شده، ضاربان به انگیزه‌ی شخصی در رابطه با مرگ بیمار کرونایی خود اعتراف کرده و سلاح آنها نیز کشف و ضبط شده و متهمین به دستگاه قضایی تحویل داده شدند.

وی در پایان تاکید کرد: امنیت خط قرمز نیروی انتظامی است و افرادی که در امنیت کشور اختلال ایجاد کنند، به شدت برخورد خواهند شد.

گفتنی است؛ رامین جلیلی، پزشک متخصص بخش کرونایی یکی از بیمارستان‌های میانه و یکی از پزشکان خوشنام و محبوب این شهرستان بوده و در اثر این حادثه به شدت از ناحیه‌ چشم و گوش مجروح شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز