خبرگزاری کار ایران

در سیستان و بلوچستان رخ داد؛

2 مسیر در جنوب استان براثر بارندگی مسدود شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۵۶۰

براثر بارندگی 2 مسیر در جنوب سیستان و بلوچستان مسدود شد.

به گزارش ایلنا، مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: محور فرعی نگور - سه راهی بریس و محور نوبندان - ریمدان در جنوب سیستان و بلوچستان به علت طغیان رودخانه های محلی تا اطلاع بعدی مسدود است.

مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به هشدار سطح نارنجی و شدت بارندگی ، آبگرفتگی معابر و ایجاد محدودیت تردد، بر اساس تصمیمات ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان چابهار تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی سطح شهرستان، بجز ادارات خدمات رسان (آب و فاضلاب، برق، شهرداری ، آتش نشانی، هلال احمر، بیمارستان ) امروز تعطیل شد.

مدیرکل هواشناسی استان در خصوص بارش های روزهای اخیر گفت: تا صبح امروز از 52 ایستگاه در سطح استان گزارش بارندگی شده است که ایستگاه های چابهار، تیس و شهر کنارک به ترتیب با 106، 79 و 50 میلی متر بارندگی در صدر جدول بیشترین بارش ها قرار گرفته اند.

 محسن حیدری با اشاره به تداوم شرایط هشدارصادر شده توسط این اداره کل تا فردا شب، افزود: در روزهای شنبه و صبح یکشنبه 11 و 12 دیماه، بارش ملایم و پراکنده در استان دور از انتظار نیست و ازبعدازظهر یکشنبه شاهد ورود سامانه بارشی جدید به استان خواهیم بود که تا روز چهارشنبه 15 دیماه نیز ادامه خواهد داشت و بر شدت بارش ها خواهد افزود.

عضو کمیته ستاد مدیریت بحران ادامه داد: هموطنان با توجه به احتمال وقوع سیلاب شهری و سیلابی شدن رودخانه ها، هشدارها را جدی بگیرند، از قرار گرفتن در مسیر رودخانه های فصلی و سواحل دریاها بپرهیزند، از رفتن به ارتفاعات جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز