خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم قزوین در مجلس:

پنج منطقه مهم استان قابلیت ارتقا به شهرستان را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۶۰۱

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس از دستور کار قرار گرفتن ارتقای پنج منطقه الموت غربی، الموت شرقی، کوهین، طارم و اقبالیه به شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، لطف الله سیاهکلی روز جمعه در میز خدمت شهر رازمیان، اظهار داشت: بخش های الموت غربی، الموت شرقی، محمدیه، طارم و اقبالیه پنج منطقه مهم استان است که قابلیت ارتقا به شهرستان را دارد و در این زمینه عزم ما جدی است و استانداری نیز همراهی خوبی دارد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس افزود: نظر ما در خصوص ارتقای بخش های الموت غربی و شرقی این است که این دو بخش به صورت مستقل و به مرکزیت معلم کلایه و رازمیان به شهرستان تبدیل شوند و پیگیری هایی نیز در این خصوص صورت گرفته است.

سیاهکلی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مساله کم آبی در استان، بیان کرد: ما استانی حاصل خیز هستیم اما با وجود داشتن رودخانه شاهرود، با کم آبی مواجه ایم و باید برای پیشگیری از مشکلات کم آبی، سدهایی بر رودخانه شاهرود زده شود تا آب منطقه تامین شود.

وی به مذاکرات صورت گرفته با وزیر نیرو در این زمینه اشاره کرد و افزود: تلاش ما این است که در راستای تشریح بهتر مساله آب و پیگیری این موضوع، به همراه وزیر نیرو با از منطقه بازدید کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز