خبرگزاری کار ایران

ضرورت ایجاد کارگروه تخصصی برای استفاده از ظرفیت جوانان در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۰۵۹

استاندار قزوین گفت: داشتن برنامه ریزی مدون و برنامه‌های تحول آفرین در راستای فرصت سازی برای جوانان ضرورت دارد که داشتن کارگروه‌های تخصصی و استفاده از ظرفیت جوانان و تعریف کار ویژه متناسب با آن از جمله این اقدامات است و با آن می‌توان در سطح استان به ایجاد امیدآفرینی و نشاط کمک کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که صبح امروز برگزار شد، گفت: باتوجه به اهمیت نشاط اجتماعی در ایجاد خودباوری و رشد جامعه در بین جوانان لازم است مسئولان ذی ربط برای پویایی این قشر راه‌کارهای اجرایی مد نظر داشته باشند.

استاندار قزوین با تاکید بر نقش جوانان در جامعه عنوان کرد: جوانان موتور محرک یک جامعه هستند و داشتن جوانان بانشاط و فعال در عرصه‌های مختلف به رشد جامعه کمک می‌کند.

وی ادامه داد: برای رسیدن به توسعه باید به جوانان توجه داشت و از این رو یکی از سیاست‌های نظام تاکید بر جوان نگه داشتن جمعیت است؛ البته توجه به جوانان از دو بعد رفع نیازهای آنان و توانایی آن‌ها برای توسعه استان  قابل اجرا است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در استان بیش از هزار و 100 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج پرداخت شده که این میزان معادل اعتبارات بخش عمرانی است.  

وی اظهار کرد: توجه به جوانان برای افزایش اعتماد عمومی در جامعه ضرورت دارد و باتوجه به تجربه‌های مثبت استفاده از جوانان باید روند اعتماد به جوانان ادامه دار باشد؛ درواقع در توسعه استان باید از مشارکت اثرگذار نخبگان بهره ببریم.

اعلایی گفت: لازم است ساماندهی امور جوانان و استعدادیابی و پرورش آن‌ها در راس امور قرار گرفته و بر همین مبنا می‌توان ضمن استفاده از جربیات پیشکسوتان مسئولیت‌هایی را نیز به جوانان سپرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز