خبرگزاری کار ایران

دو مدال برنز ارمغان کاراته کاهای قزوین از قزاقستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۲۸۱۸

دو کاراته کای قزوینی با حضور در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال برنز شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مسابقات قهرمانی آسیا با میزبانی قزاقستان از 27 آذر ماه آغاز شده و روز گذشته کاراته کاهای استان قزوین به مصاف حریفان رفتند.

علی اصغر آسیابری در وزن منفی 75 کیلوگرم در دور اول مقابل عمر الجنابئی از کویت با نتیجه دو بر دو به نتیجه تساوی دست یافت و در دور دوم نیز با امتیاز 9 بر یک مقابل جشویا ایگناتیوس از اندوزی به پیروزی رسید.

این ورزشکار در دور سوم با نتیجه 4 بر 2 مغلوب حریف شد؛ اما در نهایت با نتیجه 3 بر 1 مقابل حریف ویتنامی به مدال برنز این رقبت‌ها دست یافت.

در کومیته نیز لیلا برجعلی در وزن مثبت 68 کیلوگرم در دور اول با امتیاز 8 بر صفر بر فلک صیدا از هندوستان و در دور دوم با نتیجه 9 بر 1 بر سامیک جویتا از اندونزی غلبه کرد.

این ورزشکار در نیمه نهایی با نتیجه 10 بر 4 مسابقه را به حریف قزاقستانی واگذار کرد و در نهایت با نتیجه 8 بر 0 حریف هنگ کنگی خود را شکست داده و به مدال برنز دست یافت.

در مسابقات این روز چهار مدال برنز دیگر نیز توسط سایر کاراته‌کاها برای تیم ملی ایران به دست آمد.

این مسابقات در چهار رده سنی و دو بخش کاتا و کومیته درحال برگزاری است و کشور ایران تاکنون در صدر جدول این رقابت‌ها قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز