خبرگزاری کار ایران

سرعت زیاد، عامل اصلی تصادف در جاده قزوین-اقبالیه

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۶۶۱

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در جاده قزوین- اقبالیه رانندگان با تخطی از سرعت مطمئن رانندگی می‌کنند که این موضوع یکی از مهمترین عوامل اصلی بروز تصادف‌ ها در این محور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش، رئیس پلیس راه استان قزوین درباره بروز تصادف‌های خسارتی و جرحی در محور قزوین-اقبالیه گفت: ۵ کیلومتر از این محور در اختیار پلیس راه و باقی مسیر هم در اختیار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

سرهنگ ذاکری منش تصریح کرد: با توجه به اینکه در محور قزوین به اقبالیه دوربین‌های کنترل سرعت وجود ندارد، رانندگان با تخطی از سرعت مطمئن رانندگی می‌کنند که این موضوع یکی از مهمترین عوامل اصلی بروز تصادف‌های خسارتی و جرحی در این محور است.

رئیس پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه نیرو‌های پلیس روزانه در محور قزوین- اقبالیه حضور دارند، تصریح کرد: شهرداری با کمک راهداری باید برای نصب دوربین‌های کنترل سرعت در این محور اقدام کنند.

وی افزود: لغزندگی جاده قزوین به اقبالیه در مواقع بارندگی و وقوع مه سنگین، یکی از عوامل اصلی تصادف در این محور به شمار می‌رود.

محور قزوین- اقبالیه یکی از نقاط پرحادثه استان قزوین محسوب می‌شود، به طوری که هر روز شاهد بروز تصادف جرحی و یا خسارتی است و روز گذشته ۲۴ آذر هم یک دستگاه خودروی پراید در این محور واژگون و یک نفر هم زخمی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز