خبرگزاری کار ایران

فرمانده پلیس راه استان قزوین خبر داد:

کاهش تلفات جاده ای استان قزوین با حضور موثر پلیس در جاده ها/ نیمی از سوانح در آزاد راه‌ها رخ می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۱۹۶

فرمانده پلیس راه استان قزوین گفت: در سال 98 تعداد تلفات جاده ای استان 235 نفر بود که با اقدامات انجام شده این تعداد در سال قبل 15 درصد کاهش داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش در حاشیه جلسه شورای ترافیک استان با اعلام این خبر گفت: با اقدامات انجام شده و همکاری دستگاه‌های اجرایی و رانندگان در چند سال اخیر میزان سوانح رانندگی روبه کاهش بوده است.

فرمانده پلیس راه استان قزوین افزود: در سال گذشته در جلسات شورای ترافیک 34 مصوبه داشتیم که فقط یک مورد اجرا نشد که خرید دوربین های نظارتی بود.

ذاکری منش تصریح کرد: در سال 98 تعداد تلفات جاده ای استان 235 نفر بود که با اقدامات انجام شده این تعداد در سال قبل 15 درصد کاهش داشت. 

وی بیان کرد: در سال گذشته ۸۳۵ هزار مورد جریمه در برخورد با تخلف رانندگان صورت گرفت که بیشترین تخلف بی توجهی به جلو، واژگونی در آزادراه های استان بود به طوری که در تعطیلات نوروز از ۹ حادثه رخ داده تعداد ۷ مورد واژگونی خودرو بود.

فرمانده پلیس راه استان قزوین یادآورشد: بیش از 50 درصد سوانح استان قزوین در آزاد راه‌ها رخ می دهد و این آمار نشان می دهد باید نظارت و کنترل بیشتری در این راه‌ها صورت گیرد.

ذاکری منش اظهار داشت: در حال حاضر ۳۵ واحد گشت داریم که ۱۵۰۰ کیلومتر جاده را پوشش می دهند که در این میان ضمن بازدیدهای مشترک در کنار آموزش مقررات ترافیکی، ارتباط موثری با صدا و سیما و رسانه‌ها داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز