خبرگزاری کار ایران

صدور حکم تخریب بیمارستان ۲۲ بهمن قزوین به علت فرسودگی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۲۲۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: بیمارستان اعصاب و روان ۲۲ بهمن یکی از قدیمی‌ترین و مستهلک‌ترین ابنیه دانشگاه علوم پزشکی بوده که حدود ۹۸ سال از ساخت آن می‌گذرد و حکم تخریب آن به علت فرسودگی صادر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عبدالله دیده بان با اعلام این خبر گفت: جابجایی بیمارستان اعصاب و روان ۲۲ بهمن یکی از اولویت‌های کاری دانشگاه علوم پزشکی قزوین است که تمام مقدمات جا‌به‌جایی آن انجام شده و در حال رایزنی برای خرید یک ساختمان جدید در شهر قزوین هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین ادامه داد: کمبود تخت بیمارستانی در بیمارستان ۲۲ بهمن از دیگر دغدغه های دانشگاه علوم پزشکی است که با انتقال و جا به جایی این بیمارستان قطعا ظرفیت تخت های آن نیز افزایش می یابد.

دیده بان با بیان اینکه بیمارستان کنونی اعصاب و روان از فضای سبز مناسب و یک سری زیرساخت های لازم بهره مند نیست، اظهار داشت: بیمارستان های اعصاب و روان دارای استانداردهای خاصی هستند که متاسفانه این استانداردها در بیمارستان کنونی مشهود نیست و در تلاش هستیم بیمارستان جدید از فضاسازی مناسب با علم روانپزشکی و استانداردهای لازم برخوردار باشد.

بیمارستان‌ تخصصی اعصاب و روان ۲۲ بهمن قزوین در سال ۱۳۸۷ تأسیس شده و در حال حاضر دارای ۷۵ تخت فعال بوده که از این تعداد ۳۰ تخت آن متعلق به بخش زنان و ۴۵ تخت مربوط به بخش مردان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز