خبرگزاری کار ایران

رئیس فراکسیون کارگری مجلس:

مجلس و دولت برای حل معضلات کارگری مصمم هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۰۰۷

رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: مجلس و مجموعه دولت برای حل معضلات کارگری مصمم و هماهنگ هستند و از هیچ کوششی برای تغییر ریل اقتصادی و رونق تولید دریغ ندارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی بابایی در جریان سفر به استان مرکزی و حاشیه بازدید از شرکت واگن پارس اراک در جمع خبرنگاران، افزود: کارگران مطالباتی چون بیمه، تامین امنیت شغلی، بهبود وضعیت معیشتی و رفاه دارند که به حق است و برای آن باید رفع موانع تولید و تلاش برای رونق امور صنعت با جدیت دنبال شود.

وی ادامه داد: امید می‌رود که با هماهنگی ایجاد شده بین دولت و مجلس شورای اسلامی بتوان دغدغه‌های موجود در حوزه‌ تولید و صنعت را رفع کرد و با ایجاد نشاط اقتصادی در سایه برنامه هدفمند و اثربخش بتوان مشکلات را کاهش داد و درآمد و امنیت شغلی کارگران به عنوان نیروهای مولد و زحمتکش جامعه را بهبود بخشید.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رونق تولید و صنعت نیازمند آسیب‌شناسی است که در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است و باید بتوان در برنامه‌های بودجه هفتم، بخشی از مشکلات و اشکالات پیش روی فضای اقتصادی خرد و کلان را با استفاده از قانون فضای کار و تامین اجتماعی بهبود بخشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز